Testlijntjes lopen nauwelijks op

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn eerste berichtje op dit forum. Afgelopen woensdag, 3 dagen voor mijn NOD en 11 dpo, had ik erge last van een opgeblazen gevoel en af en toe krampjes. Ik heb een test gedaan en die was licht positief. De dagen erna heb ik steeds 's ochtends getest, maar nu lijkt het streepje niet verder op te lopen. Mijn klachten, nu ook af en toe misselijk, zijn gebleven en zelfs wat toegenomen. Omdat mijn testen heel licht blijven, maak ik me erge zorgen over of ik misschien een miskraam ga krijgen. Ik ben erg benieuwd of er onder jullie zijn die dit ook ervaren hebben.</p><p>Zie foto: https://ibb.co/NYKqr1S </p><p>Alvast super bedankt voor jullie reacties!</p>

Foto kan ik niet zien, maar je hormoon verdubbelt om de 2/3 dagen. Misschien test je net te vroeg om het streepje donkerder te zien worden. Heb je al een clearblue gedaan waarbij ook staan hoelang?

Ik heb afgelopen donderdag een Clearblue met en zonder wekenindicator gedaan en die met weken gaf 1-2 weken aan. Omdat er twee in het doosje zaten zonder de weken indicatie, heb ik er gisteren (NOD) nog 1 gedaan. Die gaf helaas niet zwanger aan. 
Kun je de foto nu wel zien? https://ibb.co/NYKqr1S

Ik ga duimen voor je, maar ik vrees toch dat als er al 1 test negatief is dat het niet helemaal goed gaat... ik kan niet je link kopieren, je moet je foto naar link maken via een website en dan kan je op het linkje klikken

Lopen je streepjes testen niet af?

Hoi ! 
Ik had precies hetzelfde als jou .. ook mijn testen liepen niet op maar ook niet af .. dit bleek een biochemische zwangerschap te zijn helaas .. ik heb toen een echo gehad en ze hebben bloed afgenomen , toen ik hoorde dat het niet goed was Werd ik de volgende dag gelijk ongesteld ..
ik hoop voor je dat het goedkomt ! 
veel liefs voor jou 

Bedankt allebei voor jullie reacties. Ik ben inderdaad ook bang voor een biochemische zwangerschap. Hier heb ik me al op ingesteld. Gelukkig zijn we nog 'maar' drie maanden bezig dus onze tijd komt nog wel. 

Terug
Bovenaan