Testlijntjes lopen nauwelijks op

Nog maar een keer typen dan. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, de testen van 10-11-12-13 dpo van sensitest en action blijven voor mijn gevoel hetzelfde. Wel viel me op dat de clearblue met kruis (die 1 minuut test) eigenlijk wel gewoon goed (genoeg) kleurt voor 12&13 dpo. Heb jij die wel eens geprobeerd? Zal zo proberen de foto's toe te voegen want iedere keer als ik dat doe wordt m'n bericht niet geplaatst.

Jouw lijntjes lijken heel erg op die van mij! Ik heb die van Clearblue alleen op 10 of 11 dpo geprobeerd. Toen kreeg ik wel een heel licht streepje, maar toen was het dus ook nog heel vroeg.. Daarna niet meer geprobeerd. Op de Predictor kreeg ik een hele duidelijke streep, maar 20 verschillende merken is ook niet handig en heel duur ? Dus ik hou het nu maar even bij Action en Sensitest. 

Heb nu ook de verloskundige gesproken en die zegt een streepje is zwanger, dat ze licht blijven zegt niets over hoe de zwangerschap gaat. Ik moet het nog even aankijken deze week en mag als het van de week nog niet is misgegaan op 5,5 week voor een echo. 

Ah dat is fijn! Ik ga morgen nog een keer testen om te zien of het nog is opgelopen (NOD morgen) en als dat niet is misschien ook even de verloskundige bellen. Hoeveel dpo ben jij nu? 

De clear blue van 12&13 dpo, die vind ik dan wel weer gewoon duidelijk: https://ibb.co/4fPB14D

ik hou het inderdaad komende dagen even bij deze test, dat vergelijkt beter. En dan natuurlijk voor deze met de betere strepen gekozen haha, dat is beter voor m'n gemoedsrust.

Ik ben vandaag 15 dpo, 1 dag na NOD. Echt zo spannend allemaal, omdat ik zoveel 'kwaaltjes' heb en het juist meer wordt.

Jouw Clearblue is mooi duidelijk zeg! Ik duim voor je dat hij donkerder wordt! 

Terug
Bovenaan