A Anoniem Guest jan 16, 2011 #18 gefeliciteerd meid! helemaal geweldig he... lekker gaan genieten hoor! groetjes Nice
A Anoniem Guest apr 4, 2011 #19 Wauw van harte!! Heerlijk, geniet ervan! Naar de dokter gaan hoeft wrs niet eens, maar kan natuurlijk wel! ;-)
Wauw van harte!! Heerlijk, geniet ervan! Naar de dokter gaan hoeft wrs niet eens, maar kan natuurlijk wel! ;-)
A Anoniem Guest mei 29, 2011 #20 Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan. Liefs Kim
A Anoniem Guest okt 3, 2011 #21 Hoi Sas, Proficiat meid geniet ervan ga ik ook doen ik weet het pas sinds vandaag hi,hi. Waneer ben jij uitgerekend? Ikke 10 juni als alles goed gaat. Liefs Pupke
Hoi Sas, Proficiat meid geniet ervan ga ik ook doen ik weet het pas sinds vandaag hi,hi. Waneer ben jij uitgerekend? Ikke 10 juni als alles goed gaat. Liefs Pupke
A Anoniem Guest okt 24, 2011 #22 Wauuwww, Super nieuws! Gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat het eerst erg ongeloofwaardig is! Ben ook benieuwd hoe je je voelt, en hoelang jullie 'bezig' zijn geweest! Liefs, Jeltje.
Wauuwww, Super nieuws! Gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat het eerst erg ongeloofwaardig is! Ben ook benieuwd hoe je je voelt, en hoelang jullie 'bezig' zijn geweest! Liefs, Jeltje.