Testzenuwen!

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo iedereen,</p><p>Uitgaande van mijn langste cyclus zou ik afgelopen zaterdag ongesteld geworden moeten zijn. Ondertussen nog steeds echter niets te bespeuren. Heb al ruim een week een licht ongigevoel, sinds vrijdag ook zeer pijnlijke borsten (normaal gezien nooit tijdens mijn ongesteldheid), lichte misselijkheid/‘vol’ gevoel. Heb eigenlijk best een goed gevoel over deze cyclus. </p><p>Maar laat het nu zo zijn dat ik zoveel bang heb om te testen! Langs de ene kant wil ik graag testen, langs de andere kant ben ik bang dat hij negatief gaat zijn terwijl ik me momenteel zo ‘positief’ voel over deze cyclus.  </p><p>Ik kreeg deze maand te horen dat ik op mijn echo een beeld had van PCOS.  Dus dat is ook al niet bevorderlijk voor mijn zelfvertrouwen. 2 juli mogen we wel naar de fertiliteitsarts.</p><p>Ik zoek gewoon wat moed/lotgenoten. Je kan er al met zo weinig mensen (lees alleen mijn man) over praten.</p><p>Veel liefs!</p><p>Kriebelbuikje</p><p> </p><p> </p>

Hi Kriebelbuikje, klinkt allemaal behoorlijk positief! Ik zou echt gewoon een testje wagen als ik jou was. Spannend hoor! 

Had eerst met mijn man afgesproken om het woensdag pas te doen omdat ik om half zes op moet om te werken en als het dan moet misschien van slag ga zijn op mijn werk. Maar heb hem al gestuurd dat ik ongeduldig word ? hij doet er allemaal heel koel onder maarja het is niet zijn lichaam ?

Denk dat de meeste vrouwen toch wel bang zijn om te testen.. bang dat het negatief was.. ik was gisteren zo bang dat ik er spontaan niet van kon plassen! 
Mij voelde me ook anders.. voelde zoveel.. toch besloten om 4 dagen voor me NOD te testen en positief.
je kan het meid! En mocht het niet positief zijn dan kan je hier op ‘t forum heel veel steun vinden! 
Succes! 

Ik zal morgenvroeg wat laten weten! Mijn man is ondertussen ook zenuwachtig ?

Terug
Bovenaan