Testzenuwen!

GEFELICITEEEEEERD! ?
ben je ook feb 2020 ongeveer uitgerekend?? 
Ik weet hoe onwerkelijk het voelt! Ik geloof het nog steeds niet! Ookal voel ik steeds meer dat me lichaam verandert zal t pas echt geloven als ik een echo heb.
hoe pril het ook is probeer er toch een beetje van te genieten.. ik weet het, is makkelijker gezegd dan gedaan op dit moment want er komt ook een gevoel van angst bij. Maar geniet van het idee dat t toch is gelukt en dat jullie beide vruchtbaar zijn. ❤️

@SanneStar: idd februari 2020! Zoals je zegt durf ik idd nog niet TE enthousiast te zijn het is nog zo pril. Heb wel stiekem voor mijn man en mezelf voor vanavond een flesje alcoholvrije schuimwijn gekocht om te klinken! ?

@DjaDja: niet echt! Het enige wat ik echt had was al meer als een week menstruatiepijn maar geen menstruatie, pijnlijke borsten, en minder last van pukkeltjes als anders in de dagen voor mijn NOD ? dit weekend was ik wat misselijk maar mijn man was ook niet helemaal lekker dus weet niet of dat ermee te maken heeft ?

Leuk! Kom ik je straks gezellig tegen in t februari topic! ?
groot gelijk dat je het toch een beetje gaat vieren hoor! Geniet er samen lekker van, is jullie gegund! ❤️

Terug
Bovenaan