teunisbloem olie capsules

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Teunisbloem olie capsules een echte aanrader bij onregelmatige ongie. Ik was sind aug niet meer ongie geworden . Sinds 4 weken aan de capsules  en 2 weken terug weer een eisprong gehad en nu bijna zeker wel zwanger.

Dames een echte aanrader.

Groetjes snelly

haha snelly! Ik hoop t voor je (je weet t nog niet helemaal zeker??)
Ik ga dan toch ook die dingen maar es kopen hoor, wie weet helpt t echt zo goed! nou alvast maar een beetje gefeliciteerd dan!
liefs anne

Hoi Snelly,

Je klinkt heel positief en het is voor mij ook heel herkenbaar.
Ben zelf ook eind augustus voor het laatst ongi geweest en maak me best zorgen.
Misschien moet ik de capsules ook maar eens proberen.
Iig bedankt voor de tip !!

Groetjes, Cora B.

hoi hoi

ik heb nu ook die capsules gehaald dacht elke maand dat ik zwanger was, maar het schoof elke keer een week op of nog meer, werd er helemaal gek van dus we gaan deze capsules proberen en natuurlijk foliumzuur.
Je kan ze gewoon bij de drogist halen, wel makkelijk.

Groetjes miranda

Hoi meiden

Ook ik  gebruik ze sinds een paar dagen, zit nu op een cyclus van 58 dagen en dat is niet echt een feestje!
Hoop dat het snel beter wordt, mede dankzij de pillentjes!!!

Liefs Jessy

Hi allemaal,

Nou dat ga ik dan ook eens proberen, om mijn cyclus weer regelmatig te krijgen.
Weten jullie ook of het erg grote pillen zijn want ik krijg onmogelijk van die grote joekels doorgeslikt.

Groetjes, BB

hoi blossombaby,

Het zijn niet zo'n hele grote pillen en met water krijg je ze wel goed weg, ik ben er ook net mee begonnen.

Ik heb trouwens nog andere tips gehoord die goed zijn voor een regelmatige menstruatie en het versnellen van een zwangerschap en dat zijn tarwekiemolie capsules, het kan allemaal geen kwaad dus ik ben het allemaal aan het proberen en ik ben ook begonnen met temperaturen, dus het zal toch echt een keer moeten lukken, heeft er trouwens ook iemand ervaring met ovaluatie testen? zit daar namelijk ook tussen te twijfelen.

groetjes miranda

Terug
Bovenaan