teunisbloem olie capsules

Hoi meiden

Ik ben eindenlijk ongesteld geworden, dat mag ook wel mn cyclus was nu 59 dagen!
Ik ben nu 6 dagen de pillen aan het slikken maar of dit nou ook echt gehoplen heeft??
We zullen zien, nu nog even wachten en dan er weer tegenaan!

Groetjes Jessy

hey allemaal

ik heb net tarwekiemolie capsules gekocht
ik heb daar namelijk op internet ook goede dingen over gelezen
het zorgt voor een goede bloedsomloop dus ook een goed doorbloedde baarmoeder
ik ben benieuwd of het werkt

liefs ikjes

Hoi dames,

Nou na alles wat ik hier lees zal ik vanmiddag de stap ook eens wagen maar je kan het toch wel bij iedere drogist halen zoals etod, kruidvat of moet je naar een speciale winkel.

Groetjes Karin

Ik heb gelezen dat je het gewoon bij de drogist kan halen zoals de da !
Maar weet iemand misschien de prijs ervan?

Dankjewel!

Hallo,

weet iemand wat het verschil is tussen de
teunisbloem en de tarwekiem olie capsules??

alsvast bedankt!

Groetjes Bianca

hoi b bianca

Zoals ik begrepen heb is teunisbloem om je menstruatie regelmatig te krijgen en tarwekiem ook maar dat is als je een te lange menstruatie hebt om   hem wat in te korten en het bevordert de zwangerschap, ze zeggen dat de kans op een zwangerschap groter is.

zo heb ik het gelezen, het kan allebei geen kwaad dus ik probeer het gewoon allebei hihi dus wie weet.

Hoop dat je hier iets mee kan.

Groetjes miranda

Ik heb  de teunisbloem gehaald, moet je 2x per dag 2 van innemen bij het eten.. Maar lijkt net of ik er een beetje misselijk van wordt maar zal wel tussen m'n oren inzitten! Hopen dat het helpt want ga weer een nieuwe maand is over 4 daagjes als het goed is !

Ik heb ook teunisbloemoliecapsules gehaald. (goed scrabble woord trouwens). Ik heb ze bij de tuinen gehaald. Hier staat op 1 tot 3 capsules per dag tijdens het eten. Ik doe er maar drie. Maar kijken of het helpt.

groetjes mo

Terug
Bovenaan