Teunisbloemolie

A

Anoniem

Guest
<p>Hoe is jullie ervaring met teunisbloemolie en zwanger worden?</p>

Mijn ervaring is goed! Ik had altijd een heel onregelmatige cyclus. Dan kortste cyclus was 49 dagen. Ik heb toen een cyclus de eerste 14 dagen teunisbloemolietabletten geslikt en had op dag 29 positieve zwangerschapstest.    Nu een gezonde zoon van 10 maanden . Afgelopen cyclus Weer de eerste twee weken geslikt en nu inmiddels bijna zes weken zwanger!

Ik slik het nu sinds dag 1, ik zit nu op dag 8. Mijn ovulatie testen worden al donkerder... haha. Heel erg vroeg. Weet niet of het er iets mee te maken heeft. Ik denk toch rond dag 14 te gaan ovuleren terwijl ik normaal op dag 26 pas ovuleer! Tot nu toe dus een goede ervaring als het daaraan zou liggen! Zeker het proberen waard.

Haha ja echt! Dankjewel!
Lijkt wel een wondermiddeltje.. bij mij heeft het dus goed geholpen! Ben benieuwd naar jullie ervaringen over een tijdje!

Ik ben er ook mee begonnen op dag 7 en zit nu op dag 13, weet niet wanneer mn eisprong is omdat ik een vreselijk lange cyclus heb. 38-134 dagen dus ja wanneer heb je je eisprong? Haha nu ovulatie testen gekocht en gisteren mee begonnen. Hoop dat mn cyclus wat korter word. 
Slik ook vitex agnus cactus nu, ben benieuwd of dat ook helpt. Iemand daar ervaring mee ? 

Ik ben deze maand ook begonnen met teunisbloemolie slikken. Ik heb de pillen van het Kruitvat.Ik kan er nu nog niet veel over zeggen. Ik heb het gevoel dat mijn eisprong eerder was dan normaal. Ik had namelijk eerder cervixslijm, maar zeker weet ik het niet. Ik moet nog een weekje wachten en dan kan ik meer zeggen. 

Nee van vitex agnus cactus heb ik nog nooit gehoord... Wat is dat dan? 

Terug
Bovenaan