Teunisbloemolie

Hoi!
Wanneer start je met teunisbloemolie? Ik heb erg onregelmatige en lange cyclussen. Tussen de 46 en 47 dagen (december 2018 gestopt met de pil). Moet ik dan vanaf dag 1 starten of kan ik het nu ook midden in mijn cyclus nemen?  En tot hoelang slik je het? Ik weet namelijk niet wanneer mei eisprong is, ovulatietesten gaven geen goed beeld.
Ben benieuwd of iemand tips heeft!

Vandaag ook begonnen, het is het proberen waard!
Iemand ook ervaring met tarwekiemolie? 

[quote quote=10206553]Vandaag ook begonnen, het is het proberen waard! Iemand ook ervaring met tarwekiemolie?[/quote]
Tarwekiemolie heb ik ook geprobeerd. Ik kreeg er een enorm lange cyclus van. Volgens mij is het echt bedoeld als je slijm te dun is. Geen idee hoe je dit kunt weten. Ik ben in ieder geval gestopt. 

Mttm oei, naja ik ga nu eerst proberen 14 dagen teunisbloemolie. En dan aansluitend even genieten van een welverdiende vakantie met man lief.

Ik heb nog een vraagje. Ik ben deze maand met teunisbloemolie begonnen. Ik heb het de hele maand geslikt. Het zorgt in ieder geval voor een kortere cyclus. Na 27 dagen begon mijn menstruatie.
Mijn vraag is voornamelijk voor vrouwen die na het gebruik van teunisbloemolie zwanger zijn geworden. Slikten jullie de hele maand of stopten jullie na de eisprong? 

Terug
Bovenaan