Teunisbloemolie

Kriebelbeestje, ben je aan het begin van de cyclus met teunisbloemolie begonnen? Dat is namelijk wel het beste en ze zeggen dat je eigenlijk na de eisprong moet stoppen als je zwanger wil worden. Dat laatste weet ik niet of waar is. Een vriendin van mij slikte het gewoon door en ze is vrij snel zwanger geworden. 

Ik heb dit afgelopen 2 maanden gebruikt! En nu is het gelukt! 
Geen idee of het gewerkt heeft in mijn voordeel maar heb afgelopen maand zoveel middeltjes gebruikt dat ik dacht nu kan het niet mis zijn! 
En ja hoor zwanger! ? 
Vaak met die dingen is baad het niet dat schaad het niet .. 

Mttm ik ben begonnen na mn ongesteldheid dus weet niet zeker of het deze maand heeft geholpen. Afwachten... 

Anneke Ben je er ook mee gestopt na je eisprong? Of hele cyclus door geslikt 

even voor de duidelijkheid he.. slikken tot je eiersprong.. is dat dus stel je hebt cd 14 je eiersprong dat je cd 13 nog wel slikt en cd 14 niet? of inclusief je eiersprong?
en moet je beginnen als het bloed echt al heel rood is of ook al als het licht is of bruinig is?

[quote quote=10211763]Ik heb dit afgelopen 2 maanden gebruikt! En nu is het gelukt! Geen idee of het gewerkt heeft in mijn voordeel maar heb afgelopen maand zoveel middeltjes gebruikt dat ik dacht nu kan het niet mis zijn! En ja hoor zwanger! Vaak met die dingen is baad het niet dat schaad het niet ..[/quote]
Heb jij de hele maand doorgeslikt of tot aan de eisprong?

[quote quote=10211935]even voor de duidelijkheid he.. slikken tot je eiersprong.. is dat dus stel je hebt cd 14 je eiersprong dat je cd 13 nog wel slikt en cd 14 niet? of inclusief je eiersprong? en moet je beginnen als het bloed echt al heel rood is of ook al als het licht is of bruinig is?[/quote]
@sannestar
Ik heb vanuit het advies die ik heb gekregen bij de drogist dat je op cyclus dag 1 begint tot je eisprong met teunisbloemolie en van je eisprong tot aan de volgende cyclus tarwekiemolie dit ivm een goede innesteling
( hopen dat deze niet er zal zijn!??) 

Ik ben nog steeds benieuwd naar het antwoord van Anneke of ze de hele maand door heeft geslikt of tot aan de eisprong...
Hopelijk reageert ze nog. 

Terug
Bovenaan