Teunisbloemolie

He meiden,

ik sleep dit topic weer eens terug naar boven.

Ben namelijk heel benieuwd of er iemand is met goede ervaringen???
Ik namelijk ook heel lange cuclussen en flinke pms klachten en daar wil ik graag vanaf!!!

Dus meiden, help ons!!!

x romaty

Hallo,

Ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis...
Maar wou even vertellen dat ik het ook heb gebruikt. En in de eerste ronde dat ik het gebruikte raakte ik gelijk zwanger!! Dit geld ook voor mijn zusje en schoonzusje! Ondertussen zijn we alle 3 bevallen van prachtige kindjes  

Nou, dat is nog eens een positief verhaal!!! Wow!!

Dat geeft de burger moed zeg maar!!

Ik wil het echt gaan gebruiken om mijn hele cyclus minder lang te maken (zit nu alweer op dag 35 en nog niet ongi) en ook minder pijnlijk!!

Ben benieuwd!!

x

Ik heb ze ook gekocht!!
Heb wel een 'regelmatige cyclus', maar wel een hele pijnlijke ongesteldheid met misselijkheid en giga krampen. Daarnaast ben ik wel benieuwd naar wat het doet met mijn huid (ongipukkels) en of het inderdaad de zwangerschap kan bevorderen. Ik heb die van Kruidvat maar daar staat wel op dat je het niet mag gebruiken wanneer je zwanger bent. Hoe moet ik dat doen dan? Stoppen als je positief hebt getest? Wat kan het voor kwaad voor een klein vruchtje? Weet iemand dat?

Groetjes!

Nou meiden, ik hoef ze niet meer te gebruiken want ik ben zwanger!!!! geheel onverwacht!!! Maar wel heel gewenst uiteraard!!
Succes met de capsules, ik hoop dat jullie snel resultaat mogen hebben!!

x romaty

Hey nog  gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!
Ik moet nog 10 dagen wachten tot mijn NOD.
Ik ben al druk met de capsules bezig, merk dat ik lange, sterke  nagels krijg,
Zijn er al andere dames die goed nieuws hebben sinds ze teunisbloemolie slikken?
Ben erg benieuwd..

Greets W1980

Terug
Bovenaan