Teunisbloemolie???

Hallo lieve meiden,
Volgens mij kennen de meesten van jullie mijn verhaal wel, dus in de hoop, net als jullie, snel zwanger te raken en evt. mijn cyclus wat te verkorten, gebruik ik nu teunisbloemolie in capsulevorm.
Ik heb op een site gelezen dat dit kan helpen om je cyclus wat onder controle te krijgen of te verkorten. Ik heb na mijn mk 3 cycli gehad en die worden steeds langer.Laatste was 38 dgn. Maar ik had ineens een beetje bloedverlies(rood). Terwijl ik net ongi ben geweest. Ik ga dus nu weer twijfelen. Misschien is het wel helemaal niet goed.
Wie heeft hier ook ervaring mee??
Let wel,er staat op het potje dat je niet mag gebruiken als je zwanger bent.
Ben benieuwd naar jullie reactie. Anders moet je het even googlen!
Liefs, Yvette

Hey Y,

Ik heb er helemaal geen ervaring mee. Ik slikte wel een tijdje vitex agnus castus voor een regelmatige cyclus en een goede hormoonbalans. Maar dat kwam niet zozeer omdat ik kinderen wilde maar omdat ik nogal last had van wisselende stemmingen. Het hielp enorm!

Succes met de olie he, hoe is het verder met je?

Groetjes Petra

Hoi Petra,
Met mij gaat het met ups en downs. Maar ben toch wel heel erg met "Zwanger worden" bezig. Helaas!!! Zou willen dat het niet zo is. Zeker nu mijn vriendinnetje het   WEL is!!!
Kan er nog steeds niet mee omgaan.
Ik heb trouwens ook van jouw pillen geleazen. En hielp het?? Ben je daarmee doorgegaan totdat je zwanger was?
En hoe gaat ie verder met jou??
Liefs, Yvette

Hey meid wat sneu om te  horen dat je niet zo goed met je vriendin om kunt gaan nu. Begrijpt ze het? Ik hoop van wel. Weet je ik had er ook moeite mee hoor, zwangeren, dan schoot ik vol elke keer weer na de miskraam. Gelukkig ben ik snel weer zwanger geraakt maar in die tussentijd pff vond ik het wel heel lastig.

Tot op een gegeven moment ik me bedacht, dat als ik zelf zwanger zou zijn....ik het heel erg zou vinden als iemand me dan ineens links laat liggen of zelfs kwaad zou zijn of jaloers omdat ik het wel ben en diegene niet... De wereld is gewoon hard meis, ik hoop echt dat je snel zwanger zal worden hoor want het is je gegund . Loslaten is  wel vaak  De  manier hoor ik uit vele hoeken..hoe moeilijk het ook is.  

Ja die pillen heb ik maanden geslikt..eigenlijk tot voor mn vorige zwangerschap.

Bij mij gaat tot nu toe alles goed, af en toe steken de twijfels de kop op he. Erfenisje van de miskraam maar goed. Over het algemeen voelt het goed. Volgende week weer op controle. Ben benieuwd.

Hey meid hou je sterk, dat het maar gauw mag gebeuren voor je want ik ben het zat je op dit forum te spreken en niet op het andere hahaha...tot gauw en kop op!

hoi yvette

ik heb geen ervaring met die pillen maar wil je wel even heel veel succes wensen met alles.
ik ben nu ook weer net ongi geworden en ga nu naar de 4e ronde na mijn mk.
begin het ook steeds moeilijker te vinden als ik andere zwangere vrouwen zie.
ik was deze maand ook paar dagen overtijd en had goede hoop maar helaas.
ik ben er nu dus ook achter dat mijn cyclus onregelmatig is, wel lastig.
ga het nog ff maandje aan kijken en wie weet anders ook eens wat proberen er aan te doen.

jammer te horen dat je nog zo'n moeite hebt met de zwangerschap van je vriendin.
hoop dat het goed komt want het zou zonde zijn als jullie vriendschap hierdoor stuk loopt.
mijn vriendin is ook zwanger en gek genoeg is zij juist de enige bij wie ik er geen moeite mee heb.
ze loopt nu op het einde en ben juist erg benieuwd.

heel veel succes met alles meissie en hoop dat we gauw allebei naar het zwanger forum van petra kunnen haha.

liefs suzy

Hoi lieve suzy en Petra,
Ik word zo blij van jullie berichtjes. Ik vind het zo fijn dat jullie meeleven.
Voor mij is het ook al de 4e ronde na de mk en mijn cyclus wordt steeds langer. Heb woensdag een afspraak met een arts-assistent (gyn kon pas in juli!!!!). Dan ga ik vragen of ik misschien met temperaturen kan beginnen. Of is dit niks? Ik heb hier helemaal geen ervaring mee. Maar ik wil de natuur gewoon een handje helpen. Wordt zo langzamerhand heel erg ongeduldig.
Hoe gaat het verder  met jullie??
Liefs, Yvette

hoi yvette

ik vind het ook altijd fijn om wat over jullie te lezen en word ook steeds ongeduldiger.
wil het zo graag!!
en vorige keer was ik zo snel zwanger en daarom vind ik het nu zo lang duren.
(ik weet dat er dames al veel langer bezig zijn, sorry!)
maar was zo blij toen ik in januari zwanger was, en zo verdrietig toen het mis ging dat ik nu gewoon heel graag dat blijde gevoel terug wil.
zat ook te denken om te gaan temperaturen maar vind het zo;n gedoe omdat je er na een paar maanden pas wijzer van word.
misschien een ovuluatietest?
weet het ook niet zo goed hoop gewoon dat mijn cyclus volgende maand weer normaal is en dat al die poespas niet nodig is.
heel veel succes en sterkte overal mee

liefs suzy

Hey meiden,

Ik heb helemaal geen ervaring met temperaturen...ik doe altijd maar wat haha..Ik ben er zo eentje die het gewoon een keer doet en zwanger raakt. Hoe oneerlijk kan het zijn he pfff.

Ik heb wel eens ergens gelezen dat je niet persee op je eisprong moet gaan zitten wachten! Gewoon zo vaak mogelijk doen, dus meiden, aan de klus en die mannen zullen wel vermoeid raken maar tis voor een goed doel hahaha.

Moest ff grapje maken hoor tussendoor, tis al veelste sneu allemaal dat het maar niet lukt he.

@ suzy, blij iets van je te lezen. Hopelijk lukt het snel he meid.

@ Y, gelukkig heb je wat steun aan het forum. Ik duim voor je!

Terug
Bovenaan