Teunisbloemolie???

Hallo lieve meiden,
Volgens mij kennen de meesten van jullie mijn verhaal wel, dus in de hoop, net als jullie, snel zwanger te raken en evt. mijn cyclus wat te verkorten, gebruik ik nu teunisbloemolie in capsulevorm.
Ik heb op een site gelezen dat dit kan helpen om je cyclus wat onder controle te krijgen of te verkorten. Ik heb na mijn mk 3 cycli gehad en die worden steeds langer.Laatste was 38 dgn. Maar ik had ineens een beetje bloedverlies(rood). Terwijl ik net ongi ben geweest. Ik ga dus nu weer twijfelen. Misschien is het wel helemaal niet goed.
Wie heeft hier ook ervaring mee??
Let wel,er staat op het potje dat je niet mag gebruiken als je zwanger bent.
Ben benieuwd naar jullie reactie. Anders moet je het even googlen!
Liefs, Yvette

Hey Y,

Ik heb er helemaal geen ervaring mee. Ik slikte wel een tijdje vitex agnus castus voor een regelmatige cyclus en een goede hormoonbalans. Maar dat kwam niet zozeer omdat ik kinderen wilde maar omdat ik nogal last had van wisselende stemmingen. Het hielp enorm!

Succes met de olie he, hoe is het verder met je?

Groetjes Petra

Hoi Petra,
Met mij gaat het met ups en downs. Maar ben toch wel heel erg met "Zwanger worden" bezig. Helaas!!! Zou willen dat het niet zo is. Zeker nu mijn vriendinnetje het   WEL is!!!
Kan er nog steeds niet mee omgaan.
Ik heb trouwens ook van jouw pillen geleazen. En hielp het?? Ben je daarmee doorgegaan totdat je zwanger was?
En hoe gaat ie verder met jou??
Liefs, Yvette

Hey meid wat sneu om te  horen dat je niet zo goed met je vriendin om kunt gaan nu. Begrijpt ze het? Ik hoop van wel. Weet je ik had er ook moeite mee hoor, zwangeren, dan schoot ik vol elke keer weer na de miskraam. Gelukkig ben ik snel weer zwanger geraakt maar in die tussentijd pff vond ik het wel heel lastig.