Teunisbloemolie???

Hoi Petra,
Geeft niet hoor als je eengrapje maakt. Kan ik wel waarderen. We moeten het allemaal niet zo serieus nemen (soms makkelijker gezegd dan gedaan)
Alleen die kerel van mij is heel vaak moe, werkt gewoon heel veel. Heeft dan niet zo veel zin meer. Bij ons is het de omgekeerde wereld. Vrouw heeft meer zin dan man. Hahaha!
Gr. Yvette

Ha die Petra,
Vriendlief wil ook graag een kleine, dus ik kan hem meestal wel ompraten. Niet altijd helaas en dan word ik nog bozer.
En ja, ik gebruik die Teunisbloemoliecapsules. Ben toch bang want je mag ze niet gebruiken als je zwanger bent. We zien het wel.En dan maar weer afwachten
Liefs, Yvette

tja jemig, das wel eng idd als je ze dan niet mag gebruiken. Let je hierdoor niet juist nog meer er op of je wel of niet zwanger bent? Tis ook allemaal wat he.

Wat je vriend betreft...niet ompraten....gewoon doen hahaha...

Groetjes, succes en hier draaien de duimen elke dag voor je hoor.

Peet

hey meiden

sorry ff paar dagen niet actief geweest ben super druk op mijn werk en steeds pas laat thuis. maar vanavond dacht ik zo nu ga ik eerst ff bijlezen vind ik altijd wel leuk!
ik denk dat ik me inderdaad minder moet focussen op mijn eisprong want weet toch niet waneer hij is.
veel klussen dan maar...
dat vinden wij in het begin niet zo erg maar naar 2 weken zijn we dat wel zat misschien dat we steeds te vroeg stoppen dat als ik denk dat we eisprong hebben gehad dat het dan niet meer hoeft.
toch langer volhouden dan maar.
soms voelt het zo als een verplichting hebben/hadden jullie dat niet.
we willen het wel super graag hoor maar soms denk ik laat me nou slapen haha.
nou ik kan grapje op z'n tijd ook wel waarderen hoor is niet erg.
hou jullie op de hoogte mijn ongi is nu zo goed als over dus kan binnenkort weer aan de klus.

petra gaat alles goed met de zwangerwschap????

beide succes met alles ik denk aan jullie hoor ookal heb ik niet altijd tijd om mee te kletsen liefs suzy

Hey Suzy,

Ik moest wel ff lachen om je verhaaltje. En ja grapjes moeten kunnen zeker weten want het is soms al veel te triest allemaal he.

Misschien zal je het idd wat anders kunnen aanpakken en 'het" (haha) wat meer versrpeiden over de maand hahaha...anders zijn jullie bekaf en mis je misschien je ei wel. Tjonge jonge wat een praat he maar goed we begrijpen elkaar denk ik wel.

Veel succes met klussen!

Met de zwangerschap lijkt het goed te gaan, morgen naar de vk om het hartje te luisteren! Nu maar hopen dat ik ook echt wat hoor, ik vind elke controle eng hoor sinds de miskraam brrrr. Hoe goed ik me ook voel, alle controles zijn weer een beproeving!

Groetjes Petra

hallo dames

hoe is het met jullie??
wij gaan weer beginnen aan een nieuwe klusperiode had afgelopen maand een cyclus van 27 dagen en die maand ervoor van 33 geloof ik dus schiet niet op.

yvette ik vroeg me af of de teunisbloemolie bij jou helpt?

petra nou we hebben ons de hele maand suf geklust haha maar heeft weer niet geholpen nu weer beginnen aan een nieuwe ronde!

hoop zo dat het een keer gaat lukken met mijn mk was ik meteen zwanger waarom moet het dan nu zo lang duren??
sorry weet dat er dames nog veel langer bezig zijn maar ik begin het wachten zat te worden!
inmiddels toch al 7 maanden van de pil af.

mijn vriendin is inmiddels bevallen en heeft een heel mooi zoontje gekregen.
ben heel blij voor ze en heb er niet zo"n moeite mee maar vraag me steeds vaker af wanneer die kleine dan een vriendje of vriendinnetje gaat krijgen.

petra hoe gaat het met je? krijg je al een mooi buikje?

yvette hou jij het allemaal nog een beetje vol?
hoop dat we snel allebij zwanger moegen zijn!

liefs suzy

Hey Suzy,

Leuk dat je er weer eens bent. Tijdje geleden al he. Vraag me ook af hoe het met Y is en ook wat anderen die hier eerst wel waren en nu niet meer. Ik snap het wel hoor...als je al die tijd zwanger probeert te raken dan is het forum soms ineens teveel van het goede omdat je er dan de hele tijd mee wordt geconfronteerd eigenlijk.

Met mij gaat het goed, morgen alweer 17 weken. Gisteren naar vk geweest en volop leven aanwezig, krachtig hartje!

Ik gun het jullie ook zo....succes!

Liefs Peet

Terug
Bovenaan