Teveel ermee bezig? Onzekerheid, duurt lang.

Zeker weten. En die mindset komt vanzelf.
Ik was er zo mee bezig dat ik ‘s nachts wakker schrok omdat ik dacht dat ik vergeten was m’n temperatuur te meten. En zelfs toen ik “losliet” liep te spanning richting mijn menstruatie weer op en ging ik toch weer googlen.

Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar geef het de tijd en wees lief voor jezelf :)

Dankjewel! Ga ik zeker proberen :)
Ik ben wel blij om te horen dat er meer mensen zijn die er soms wat teveel mee bezig zijn. 
Ik word ook standaard om half 6 wakker ook in het weekend omdat ik dan doordeweeks mijn temp meet. ? 

Hoi IsaV,
Ik herken je gevoel en zit echt precies met hetzelfde. Ben jij ook bang dat het een medische oorzaak heeft? Ik wel, maar weet ook niet waarom, denk onzekerheid. Wij zijn inmiddels 9 maanden bezig... Heb wel een wat langere cyclus dus het zullen iets minder rondes zijn maar het voelt als een eeuwigheid als je moet wachten.. 

Hoi Popjebloem,
Ja aan de ene kant ben ik daar wel bang voor maar aan de andere kant denk ik juist dat alles met mijn lichaam prima werkt en dat ik mezelf Miss wel te druk maak over alles.
Dus meer mentaal ipv fysiek.
Ik heb nu wel een afspraak met de gynaecoloog omdat ik vroeger chlamydia gehad heb en dat kan wel een effect hebben. Dus wel fijn om dat even te bespreken.
Verder heb ik me sinds vorige maand aangemeld in het topic NOD mei, dus nu NOD juni en daar mee kletsen helpt me ook wel.
Dan lees ik iedereen hun verhalen, struggles en symptomen waardoor ik meer leer over alles. Vind ik heel fijn.
Je kunt altijd eens langs de huisarts gaan om je zorgen te bespreken. Miss helpt dat?

Terug
Bovenaan