Teveel eten?

Ik denk wel dat het wat veel is..... Connor krijgt t volgende:

7.30 BV
9.30 fruit
12.00 halve boterham en BV
15.00 koekje
17.00 warme hap
19.00 BV

Tussendoor, tussen fruit en groentehap drinkt hij ook nog een tuitbeker thee, roosvizee of diksap weg (1 per dag hoor, niet iedere keer een beker!). Iedere keer kleine slokjes anders gaat ie spugen........
Liefz Esz

Hij is zelf al aan het corrigeren. Hij is snotverkouden en kan sinds vanochtend eigenlijk helemaal niet meer drinken. Hij heeft nu in totaal 80ml op en een potje groente. Dus is het maar goed dat hij de afgelopen dagen zoveel op heeft. Hoef ik me nog geen zorgen te maken over groei en uitdrogen. Hij kan wel een paar daagjes met weinig voedsel af nu ahahahaha. Wel heel zielig die groene snottebellen als ze eindelijk er uit komen.

ahhhh zielig!! hoop dat het bij verkoudheid blijft en dat ie geen koorts krijgt. Gelukkig heeft ie wat reserves opgebouwd. Ik merk het hier bij Margo ook, het lijkt wel of het lichaam het aan voelt komen dat het ziek gaat worden. Als ze ziek wordt gaat ze de week ervoor echt bunkeren! Van Connor weet ik het eigenlijk niet, die is nog niet ziek of verkouden geweest. We zullen het merken komende winter!
Sterkte met je lieve arme manneke......

Hola .
Hier eet mij Juliaan zoals Connor schema
en hij heeft genoeg aan.

Als hij aan het mopperen is ga ik met hem ff wandelen

maar hij is wel om 6:00 uur wakker,
6;00 fles 210+7+3 bambix
8;00 broodje korstje
slapen
11;00 fruit
12;00 brood met iets,en thee
slapen
14;00 fles 210
slapen
koek + drinken (water)
18:00 wamr eten+ drinken
in bad slapen
en om 22-23 laaste fles 210

@esz ik verwacht inderdaad dat het zoiets is. Hij zat op een keurig schema en is nu al 3 weken verkouden. Alleen is het sinds gisteren veel erger geworden. Nog geen koorts maar lekker hangerig en niks behalve mama's armen is goed. (stiekem vind ik dat wel mooi dat ze zo graag bij je zijn) Moet dinsdag naar het cb en we zullen zien.....

Terug
Bovenaan