Teveel water drinken?

Wij werden er vlak voor de kerst op gewezen dat mijn schoonmoeder vond dat ons kind wel veel dronk. Ik vond dat allemaal wel meevallen. Ja als je hem wat limonade geeft dan drinkt hij veel ja, maar lijkt me ook logisch. Maar goed toen ik de dokter sprak, heb ik het even voorgelegd en die zei gelijk kom maar langs dan doen we een vingerprikje en weten we gelijk of het eventueel suiker is. Dus als je twijfelt kun je altijd even de huisarts bellen.
 
Hier wordt ook heel veel gedronken. Sowieso een liter en dan nog melk enso. Ik denk dat het niet zo gek is. Bij suikerziekte zijn er vaak meerdere symptomen. Zoals bijvoorbeeld gewichtsverlies. Daarnaast merk ik ook wel beetje dat wat ik aan bied altijd op gaat. Dus misschien doe ik het deels ook zelf wel. Wij geven overigens alleen water. Geen thee limonade etc voor de tandjes.
 
Dank voor jullie reacties. Ik zal voor de zekerheid even een vingerprikje laten doen. Ik denk zelf van niet maar beter even uitsluiten inderdaad.

@Anemoontje: dat is hier ook wel zo, zodra ik water geef gaat het ook meteen op. Maar hij loopt zelf ook wel naar de keuken en wijst dan naar de kraan. Hij zal wel gewoon dorstig zijn. In ieder geval fijn dat we niet de enige zijn haha!
 
Terug
Bovenaan