Thee en zwangerschap

<p>JAA! Na IUI 4 is het gelukt! We zijn zwanger. Zo blij.</p><p>Nu drink ik veel thee, altijd al. Moet ik daar nu een beetje op letten? En wat kan ik dan het beste drinken. Ik drink dan nu het liefst cherry of forest fruit.</p><p>Is dit oké? Of? </p>

Hey hey,
Ik had toevallig gisteren de zelfde vraag thee mag je dus net zoveel als koffie dus ook bijna niks omdat ik thee dus ook caffeine in zit uw kunt ook de app downloaden van zwangerehap dan ziet uw precies wat uw wel of niet mag

Ja dat las ik nu net ook dus hahaha want wij zijn nu 7 weken zwanger en ik hou echt van koffie maarja dat mag nu natuurlijk niet dus dacht nou thee dan want ik heb het ook echt zoo koud en dan is het wel lekker thee

Jaa thee is heerlijk.. heb nu op internet naar caffeiene vrije thee gezocht. Deze bestaat van pickwick die dan maar drinken denk ik..

Ik heb de hele zwangerschap gewone Earl Grey thee gedronken tot wel 6-8 mokken per dag. En soms ook wel cola daarnaast De kleine heeft er niks aan overgehouden

Er zit inderdaad caffeine in thee. In zwarte thee het meeste. Dat is vergelijkbaar met een halve kop koffie.
Dus je mag best 1 of 2 koppen zwarte thee als je de rest van de dag niks anders met caffeine binnen krijgt. Dus dat is naast koffie, ook cacao (bruine chocolade, hoe puurder hoe meer), cola en ijsthee. 
Ik drink verder graag kamillethee of gember/citrus variant van clipper. Die deden het wel oke met de misselijkheid toen. Maar rooibos of pure muntthee kan ook. Pas ook weer op met varianten waar kaneel of venkel in zit. Die mag je ook maar met mate. 

Terug
Bovenaan