thee voor buikkrampjes????

Eerlijk gezegd weet ik het niet meer; als mijn  kindje geen krampjes heeft of dat nou komt doordat ik 'braaf' bepaalde dingen vermijd te eten, of door het middeltje dat ik geef of doordat hij goed geboerd heeft??
Ik was met Cinababy bezig, dat ging eigenlijk heel goed totdat hij weer flink krampjes had. Ik had toen wel garnalensalade op brood gegeten dus vrees toch dat het daar van is. Inmiddels heb ik een "wondermiddel" uit Engeland gekregen - Gripe Water - wat wereldwijd enorm gebruikt wordt en wat goed schijnt te werken. Inderdaad, hij heeft nergens last van, maar weer is de vraag: komt dit door het spul of doordat ik geen "gekke" dingen meer durf te eten?! Als het goed blijft gaan, probeer ik e.d.d. even iets engs te eten, kijken of hij er last van heeft... Tsjonge, jullie weten vast wel hoe het voelt: als je kindje zo'n pijn heeft doe je echt alles om dat te voorkomen/op te lossen! Maar als je nou maar wist wat écht het beste is voor je kind hè, welk middeltje of welke methode dé oplossing is!
 
Terug
Bovenaan