Thee

Ik ben het met do eens. Ze drinken hier 's morgens wel eens thee (de keuze is water, thee of melk, en 's middags mag ook yomild). Nou zet ik zelf een hele pot thee van een zakje voor een kopje, dus dat is al heel licht getrokken. En dan nog aanlengen met koud water. Ik vind dat het moet kunnen hoor, zo een kopje thee of twee per dag.

Weet verder over de andere theeen eigenlijk niets. Drink dat ook allemaal niet.

Gr Liesje

He Do,
ik heb even gekeken naar hoe het zit met thee.
In bijna elke thee (die van theeblaadjes is gemaakt) zit theine; ook in groene thee. Alleen in de kruidenthee zit geen theine.
In sommige theeen zit ook cafeine: bijvoorbeeld in de "donkere" theeen.
Kruidenthee is daarom dus gezonder.
De mogelijke aanslag (bruine tanden) die je van thee zou krijgen is tijdelijk, las is.
Als het kan probeer ik Minoux de wat meer gezonde thee te geven, maar bij kleine beetjes kan ik me inderdaad niet voorstellen dat thee slecht is.
Want dan klinkt limonade toch veel "slechter" omdat dit zoet is.
GroetjesssssB ianca

heyhey

bedankt dat je t even voor me opzocht :D
wij zijn helemaal niet van de kruiden thee ofzo.
zowieso thee drinken we weinig. alleen maar als t heel koud is, om een beetje op te warmen hahaha
nou, voor die paar keer per jaar mag ze dan van mij wel lekkere vanille thee ofzo hoor :D

en idd thee klinkt stukken gezonder als bv siroop of allerlei sappen :D
maar ook dat krijgt ze hier wel allemaal verdund.
bij appelsap doe ik bv water. anders rotten letterlijk haar tanden uit haar mond hahahaha

liefs, do

heyhey

bedankt dat je t even voor me opzocht :D
wij zijn helemaal niet van de kruiden thee ofzo.
zowieso thee drinken we weinig. alleen maar als t heel koud is, om een beetje op te warmen hahaha
nou, voor die paar keer per jaar mag ze dan van mij wel lekkere vanille thee ofzo hoor :D

en idd thee klinkt stukken gezonder als bv siroop of allerlei sappen :D
maar ook dat krijgt ze hier wel allemaal verdund.
bij appelsap doe ik bv water. anders rotten letterlijk haar tanden uit haar mond hahahaha

liefs, do

Terug
Bovenaan