Thema?

Ik vroeg me af of jullie ook een Thema doen met de verjaardag en zoja wat doen jullie dan allemaal met dat thema....

Ik doe nl het thema Sesamstraat, nu heb ik al de traktatie voor kdv in Sesamstraat thema.. maar dan wil ik dus ook slingers, bordjes, toeters, tafelkleed en uitdeelzakjes in dit thema doen.
De taart doe ik gewoon bij de Hema met een foto van Jennifer.
Nu had ik al wat gevonden op internet en dan voor 20,- ofzo wat leuke dingen gevonden (helaas komt er dan nog 6,50 verzendkosten bij)

Wat vinden jullie is dit weer overdreven of gewoon leuk????

gr. Ilone

Tja, ikzelf gebruik altijd de slingers die we voor iedereen hier gebruiken. En bekertjes, bordjes en dat soort dingen haal ik bij de Zeeman of de Hema. Dan hou ik wel rekening met wat iemand leuk vind, dus Eline prinsess en de oudste Cars of zo.

Persoonlijk vind ik bijna 30 euro een hoop geld voor een paar wegwerpartikelen met thema.

Hoi hoi,

Nou ik ben echt zon hysterisch moeder , heb toevallig net voor 30 euro aan thema Brandweer slingers binnen.....

Dus aan mij heb je niet veel, maar ik heb het dus ook.

Groetjes Saskia
mv Rik 04-07

Wij gebruiken ook gewoon de slingers die in de kast liggen. En dus voor iedereen gebruik worden.  Ik zag wel dat ze bij de zeeman leuke bekers en bordjes hebben. Ik heb nog even, want Sam is pas eind Augustus jarig.  

Groetjes Patricia

Ik vind  een thema best leuk maar nog niet voor kinderen van onze leeftijd. Isabelle kijkt haar ogen uit als ze "gewone" slingers ziet en vindt die prachtig!
Ik koop liever nog een extra cadeautje dan! Zo rond de 5 jaar lijkt het me wel leuk. Ik zou er in ieder geval niet veel geld aan uitgeven. Maar zoals hier op het forum zo vaak wordt gezegd: ieder doet het op zijn eigen manier. Zo te lezen in je topic vind jij het wel al hartstikke leuk om een thema te doen en dan is dat het geld toch ook waard? Het is maar wat je zelf leuk en belangrijk vindt.

Succes met de voorbereidingen!
Groetjes Babybelle

Hey,

Ehm.....hier worden ook de slingers gebruikt die in de kast liggen.....Ik ga denk ik wel een tafellaken halen van princess voor over de tafel want ilona is er helemaal weg van (moet ik alleen niet vergeten dat ik met de verjaardag van patrick er 1 van cars haal, hihi)!

x miranda

ps o ja en de uitnodigingen zijn ook van princess

Hai, Ik doe ook geen thema.
maar ik krijg wel bumba slingers van een lieve forum vrouw!!! Jesse is helemaal gek van bumba, dus de slingers wou ik wel graag.
Ik versier het huis, met mooie slingers en balonnen,dat vind ik genoeg.

Groetjes Linda

Ik vind een thema wel leuk, maar Feline heeft er nog niet echt iets mee. Ik heb ook gewoon slingers uit de kast gepakt.
En ik denk dat ik de thema's bewaar voor partijtjes, dat vind ik leuker.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan