Thema?

Hai,

Wij zijn hier niet van de thema's maar ik vind dat als jij er veel plezier aan beleefd om het te doen je het gewoon lekker moet doen. Kortom dan haal je er zeker 20 euro plezier uit toch? Ik vind het niet hysterisch hoor. Gewoon lekker doen.
Ik heb voor beide kids stoffen vlaggetjes gekocht. Mette is bijna jarig en voor haar hebben we roze vlaggetjes met stippen. Ik ga muffins bakken en heb daar polkadots vormpjes voor gekocht. Mette vind het vast allemaal prachtig.

gr.Ing

Hoi Ilone,

Ik vind het al helemaal niet overdreven. Wij hebben ook een thema namelijk bumba. Marissa krijgt ook slingers, balonnen, tafelkleed en dat soort dingen. En verder krijgen alle kinderen die hier komen een bumba pakje. Niet teveel bij voorstellen hoor. Een veel te groot geel shirt waar ik 2 harten op naai en een bumba kartonnen hoed. Maar bij ons is een thema een thema en dat wordt ook doorgevoerd.
Doe vooral lekker wat je zelf leuk vindt voor de verjaardag en als jij en de kleine het leuk vinden dan is het nooit overdreven

groetjes Linda

quote: lin26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2009 20:51:42'));

Hai, Ik doe ook geen thema.
maar ik krijg wel bumba slingers van een lieve forum vrouw!!! Jesse is helemaal gek van bumba, dus de slingers wou ik wel graag.
Ik versier het huis, met mooie slingers en balonnen,dat vind ik genoeg.

Groetjes Linda

Ze gaan vandaag de deur uit hoor!!

X Saskia

quote: Linda_mv_Marissa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2009 22:02:57'));

Hoi Ilone,

Ik vind het al helemaal niet overdreven. Wij hebben ook een thema namelijk bumba. Marissa krijgt ook slingers, balonnen, tafelkleed en dat soort dingen. En verder krijgen alle kinderen die hier komen een bumba pakje. Niet teveel bij voorstellen hoor. Een veel te groot geel shirt waar ik 2 harten op naai en een bumba kartonnen hoed. Maar bij ons is een thema een thema en dat wordt ook doorgevoerd.
Doe vooral lekker wat je zelf leuk vindt voor de verjaardag en als jij en de kleine het leuk vinden dan is het nooit overdreven

groetjes Linda

Hey wijffie!!

Ik hou er ook van hoor! Lekker versieren enzo!

X Saskia

Ik hou ook van thema's, ook al zal Tara het nu nog niet echt zo goed beseffen als over ene paar jaar, hihi.
Voor haar eerste verjaardag had ik het thema Bumba + Winnie de Poeh ivm 2 feesten. Ik had er de servetten, feesthoedjes, borden, bekers, versiering, taart en traktatiezakjes van.
Voor haar tweede verjaardag had ik het thema Teletubbies en dat was wel een lastige, want ik kon nergens feestartikelen vinden, dus had ik maar zelf versiering gemaakt en de taart was ook van de Teletubbies. Voor de rest had ik wel gewone gekleurde ballonnen en vlaggenlijnen opgehangen.
Voor volgend jaar heb ik alweer een nieuw thema in gedachten, maar dat is pas over 11 maanden, haha.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan