Thijmen geboren

A

Anoniem

Guest
Wendy, bedankt dat je het erop hebt gezet. Ik hoop dat je snel mag volgen hoor!!

Maar inderdaad onze lieve zoon Thijmen Marcus Johannes is geboren op zondagochtend 2 december om 5.30u.
Ik moet zeggen, friet met mayo en 2 snacks helpt om de bevalling op gang te brengen haha.
Om 19u verloor ik de slijmprop, maar had zoiets van dat kan nog lang duren en we gingen filmpje kijken. We gingen wel op tijd naar bed, want het begon te rommelen. Om 22u begonnen de weeen. Rond half 12 verloskundige gebeld, want ze kwamen al regelmatig al een uur lang. Verloskundige is toen geweest en had net 1 cm ontsluiting.   Constant aan het wegpuffen geweest en kon alleen maar op rand van bed zitten, niet liggen, lopen, op knieen enz. Douche was een ramp en raakte bijna in paniek omdat ik ze niet weg kon puffen. Van verloskundige mocht ik al naar ziekenhuis. Rond  4 kwamen we daar aan en daar werd er gekeken hoeveel ontsluiting ik had en dat waren er al 9!
Om 5u mocht ik op de baarkruk omdat ik dat graag wilde en om 5.30u werd Thijmen geboren. Baarkruk kan ik iedereen aanbevelen, vooral als liggen een probleem is. Ben wel ingescheurd, maar dat is gehecht. Om 8.30u waren we weer thuis.
Alles is heel onwerkelijk, maar heerlijk zeg zo'n klein prulletje in dat ledikantje!
Tot snel.xxxxxx Bedankt allemaal voor de felicitatie xxxx

heej

Nogmaals gefeliciteerd, ik heb ook besloten de baarkruk te proberen, manlief moet nog aan het idee wennen, maar tegenwoordig wordt de complete bevalling niet op bed gedaan, en voor mij mag het wel iets aparts zijn!
Ik ben echt met de laatste loodjes bezig, ik ben dan ook erg benieuwd wat je bedoeld met dat het begon te rommelen...wat voel je dan???

alvast bedankt!

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat fijn dat het toch nog zo snel is gegeaan...het is dat de boerenkool al op staat anders hadden we patat gegeten.....met majo natuurlijk

Van harte gefeliciteerd met de kleine Thijmen. Heerlijk dat je ook zo snel weer naar huis kon zeg. Geniet lekker van je kleine prulletje!! Dat vonden wij een leuke opmerking hihi.

Groetjes Andrea
40w4d

Nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Heel leuk om je verhaal hier te kunnen lezen.
Hele fijne tijd toegewenst!

Liefs, Lotte

Nou Deez,
dat heb je ff snel gedaan en dan bij de eerste.
geniet er van zou ik zeggen.
Gr lisette

gefeliciteerd meid!!!!! Wat fijn dat alles goed is gegaan en wat snel!

Ik ben heel blij voor je en wens jullie veel geluk.

gr mama van MD

Gefeliciteerd.

Jij was actief op het forum zwanger  worden net op het moment dat ik er kwam en het duurde voor jou al zo lang voordat je zwanger werd. Geweldig dat je je nu je zoon in je handen mag houden.

Ik wens je een fijne kraamtijd, geniet maar.

liefs talke
34 weken

Terug
Bovenaan