Thijmen geboren

lieve Deez!!!

wat heb ik je gezocht de afgelopen tijd meid!! En ik kon je maar niet vinden!!! Was je site ook kwijt maar nu heb ik je gevonden!!! gefleiciteerd met de geboorte van jullie mooie zoontje Thijmen!! wat een goede  en fijne bevalling  zeg!!   kom ik aan met mijn 26 uur :)
heerlijk lieverd en nu genieten he! na zon tijd toch een prachtig kleintje!! tis helemaal geweldig he!! Je bent een geweldige moeder hoor zet um op!!

hier alle prima, Justin is alweer 8 maanden en we gaan in januari voor een 2de proberen!! hopelijk is die ons gegunt!! Het is echt helemaal geweldig.

heel veel liefs en een gezond leventje!!

sweety en justin

Hey Deez,

Nou gefeliciteerd nog met jullie zoontje Thymen!!!
Fijn dat de bevalling zo voorspoedig ging en je snel naar huis mocht, nu kan het echte genieten beginnen!!!
Het is je gegund hoor je hebt ook zo lang moeten wachten op dit moment!!!!
En kun je al een beetje aan het moeder zijn wennen, het is wel allemaal heel veel wat je nu meemaakt weet dat ik dat zelf ook had!!! Van heeft ze in mijn buik gezeten en nu ligt er zo'n klein mensje het is zo onwerkelijk dan hé maar oh zo mooi!!! Nou meis geniet van je kraamtijd samen met je mannen en heel veel geluk nog met Thymen!!!

Dikke knuffels van Jessica (9 mndjes) & Sandy

Gefeliciteerd!!
Fijn dat je op de baarkruk kon bevallen. Dat leek mij ook erg fijn, maar dat kon helaas niet. Ik zat aan te veel apparatuur aangesloten en moest helaas op het bed blijven liggen.

Een hele fijne tijd gewenst met jullie zoon!!

hey hey
van harte met je zoon
hoop dat alles voorspoedig gaat
 liefs soraya

Proficiat met jullie zoon!!
geniet er maar lekker van!

(durf al bijna geen frietje met meer te eten......)

Groetjes Juffie

Terug
Bovenaan