Thijmen geboren

GEFELICITEERD!!!

Wat een bevalling zeg. En wat stom dat de gynaecoloog niet wilde kijken hoeveel ontsluiting je had! Gelukkig is het allemaal achter de rug.
Geniet lekker van jullie kleine wonder!

Liefs, Kar

Gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Irritant zeg dat ze jullie niet serieus namen. Houden echt teveel vast aan wat het meest voorkomende is. En dat zijn duidelijk niet de snelle bevallingen!

Klinkt mij wel heel bekend in de oren hoor! Bij mijn 1e bevalling waren de vliezen om 9 uur gebroken en heb ik om 10 uur alvast de vk ingelicht. Die zei dat er om half 5 (!) wel iemand zou komen kijken. Pas halverwege de middag weeen gekregen en tussendoor nog een paar keer gebeld. Toen de vk er om half 5 was mocht ik direct gaan persen! Laura was er 15 tot 20 minuten later.... Maar als ik eerder op bed was gaan liggen of was gaan rondlopen (zat nu de hele tijd op de rand van m'n stoel) dan was Laura er volgens mij echt wel geweest voordat er een vk was.... Deze keer mag ik in ieder geval bellen zodra ik ook maar merk dat m'n vliezen gebroken zijn of ik het gevoel heb dat de bevalling begonnen is. Ik geef dan wel nog voor de zekerheid aan dat het de vorige keer zo snel ging en dat ze dus snel langs moeten komen..... Ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat....

Geniet van de kleine!!!!

Hey Jopje,
Gelukkig kun je nu meteen bellen als je vliezen gebroken zijn of als je denkt dat de bevalling begonnen is. Ik zou inderdaad nog een keer melden dat het vorige keer zo snel ging.

Foto's ..... ik heb geen idee hoe je die op het forum moet plaatsen.

Groetjes, Chade

Terug
Bovenaan