Thijmen is vandaag opgenomen in het ziekenhuis

Hoi meiden,

Vandaag is Thijmen opgenomen in het ziekenhuis ter observatie ivm het vele huilen, vanochtend lag hij weer zo hevig te krijsen in zijn bedje dat ik om een verwijzing heb gevraagd en vandaag kon hij direct naar het ziekenhuis. Mijn man en ik staan lijnrecht tegenover  elkaar wat betreft de verzorging van Thijmen ook is hij boos dat ik zomaar zonder te overleggen de huisarts heb gebeld terwijl hij boodschappen deed. Het komt misschien heel rot over op hem maar mijn gevoel zegt dat ik juist heb gehandeld, ik heb gebeld uit liefde en bezorgheid om ons kind en ik wil gewoon gewoon de oorzaak proberen te achterhalen waarom hij zoveel huilt. Dat mijn  man het moeilijk heeft dat  Thijmen zomaar wordt opgenomen vind ik heel logisch, ik vind het ook heel moeilijk maar de kinderarts heeft mij overtuigd dat ik hier goed aan heb gedaan en ik hoop dat mijn man dat de aankomende dagen ook gaat inzien. Ik wilde het gewoon even kwijt want het was me het dagje wel weer, maandag gaat mijn man weer aan het werk en eerlijk gezegd ben ik blij dat hij volgende week opgehoepeld is!

Groetjes,

Puk  

heey meid

Jeetje wat heftig allemaal zeg, maar ik kan goed begrijpen dat je wilt dat er naar hem gekeken wordt.
Misschien dat ze er zo wel achter komen wat er met hem aan de hand is en dan kunnen ze er wat aan doen.
Vervelend dat je relatie er zo onder leid, maar het is ook allemaal erg lastig, het is al heel wat dat je opeens een baby erbij hebt, dat veranderd je relatie al, laat staan als het allemaal niet zo lekker gaat met je kleintje.
Dat zet een relatie behoorlijk onder druk.
Ik hoop dat je man het van jou kant kan bekijken en dat jullie er samen uitkomen.
En natuurlijk dat het allemaal goed komt met je zoontje.

xx

Hoihoi,

Nounou, dat is niet niks. Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis vinden, wat er met Thijmen aan de hand is. Voor zowel hem zelf, als voor jullie.
Hoe moeilijk het nu ook lijkt, probeer te blijven praten met je man over jullie beide gevoelens. Jullie hebben elkaar nodig nu. En Thijmen al helemaal.
Veel sterkte en succes de komende dagen.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Hej Puk,

Goed gedaan meid! Jij bent de moeder en jouw instinct geldt. Ik hoop dat je man je steunt nu hij kan inzien dat jullie lieve ventje in goede handen is. Dit kon toch ook niet langer? Dat je het nu thuis niet zo gezellig hebt, vind ik echt vervelend voor je meid. Je hebt elkaar juist nu zo nodig. probeer elkaar aan het woord te laten en ruimte te geven voor elkaars inzicht. probeer niet boos te worden..... makkelijk gezged dan gedaan, en ik kan me je reactie voorstellen dat je hem naar zijn werk kan toekijken.... ik denk dat we dit allemaal wel eens een keer (of wat) hebben meegemaakt. Houd de benen eronder meid, voor je lieve baby, jezelf en je man. Succes en ik kijk uit naar je vervolgverhaal.
Liefs Pippi

Hoi Puk,

ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt! Je voelt als moeder precies aan wanneer er iets aan de hand is en wanneer niet, dus blijf op je gevoel vertrouwen.
Mag je bij hem blijven slapen in het ziekenhuis, of slaap je thuis?
Heel veel sterkte de komende dagen, en laat je weten wat er nu uiteindelijk aan de hand is?

liefs Ellen

Och meid wat heftig zeg. Zo'n opname is al niet niks en als jij en je man dan niet op 1 lijn zitten, vreselijk moeilijk lijkt me dat. Ik herken het wel een beetje van onze oudste, die was ook erg onrustig (niet zoals jij omschrijft hoor) en ik wilde beginnen met inbakeren en RRR, Ralph vond het allemaal maar onzin en vond dat ik overdreef. Achteraf ben ik heel blij dat ik heb doorgezet maar het is niet goed voor je relatie dit soort dingen. Heel veel sterkte en ik hoop dat je man je de komende periode gaat steunen.

Hoi Puk,

wat een vervelende situatie zeg, nu heb je elkaar juist nodig, nu de kleine man in het ziekehuis ligt. ik hoop dat jullie snel de rust vinden, om ook weer echt open te staan voor elkaar. en ik hoop dat ze snel ontdekken waarom thijmen zoveel huilt.

strekte.

gr floor

Wat een rotsituatie zeg! Heel goed van je dat je hem hebt laten opnemen hoor, dan komen ze er hopelijk achter wat er met jullie kindje is! Lijkt me wel erg moeilijk, maar wel goed van je!
Ik hoop dat de situatie thuis beter wordt, want het is erg vervelend als jullie niet op 1 lijn zitten. Waarschijnlijk zitten jullie er allebei behoorlijk doorheen nu, en dan kun je ook al niet veel hebben van elkaar! Blijf wel praten met elkaar, dat is echt belangrijk!
Heel veel sterkte, het komt echt goed!
liefs, eline

Terug
Bovenaan