Thijmen is vandaag opgenomen in het ziekenhuis

Hey Puk,

Wat enorm naar zeg! En vooral omdat je niet gesteund wordt, dat maakt het nog lastiger. Maar je hebt er goed aan gedaan hoor, ik had precies hetzelfde gedaan. De gezondheid van je kindje staat voorop!
Weet je al wat meer? Heel veel succes in ieder geval!

Liefs Marije

Hey,

Nou indd wat naar joh..ik hoop voor je/jullie dat ze in het ziekenhuis kunnen vinden wat het eventueel is..Tom is nu bijna 3 maanden en huilt ook erg veel ik moet van de week terug komen bij de HA en dan is het ook afwachten,..maar jullie in ieder geval heel veel susces ermee.en ik lees wel op het forum hoe het met Thijmen gaat..

Liefs Iris(MvT)

Goed gedaan hoor meid. Als jouw gevoel zegt dat er iets niet klopt, dan is dat ook zo. Moeders hebben daar nu eenmaal meer gevoel voor dan de vader. Dat is gewoon het instinct. Ik vind het wel naar voor je dat je man je niet steunt hierin. Het is zo heftig en vermoeiend om een huilbaby te hebben ( ik weet het van onze eerste ) Dan slaat de vermoeidheid ook in je relatie toe. Hopelijk krijgen jullie nu even meer rust en komen jullie weer nader tot elkaar.

Hoe gaat het nu met Tijmen?

Hoi Puk,

Wat rotsituatie zeg!!!
Ik hoop voor jullie dat ze er snel achter komen wat er met jullie mannetje aan de hand is en hoop verder voor jullie dat jullie elkaar toch goed kunnen steunen. Veel sterkte!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan