Thom is ook ziek

Ook hier is het raak.. Thom heeft een dubbele oorontsteking..
Zo zielig, hij heeft sinds woensdag koorts en drinkt goed, maar wilde niet meer eten. Af en toe leeft hij op en speelt hij lief, maar hij wil veel op schoot zitten en dat zijn we van hem niet gewend. Hij snottert en hoest wat, dus voor de zekerheid toch maar even langs de huisarts zo voor het weekend en nu blijkt hij dus last van zijn oren te hebben..
Hij heeft medicijnen gekregen, nu maar hopen dat het snel helpt.

Groetjes van een bezorgde Laura en een zieke Thom

(en de papa van Thom is dit weekend net wintersporten dus we staan er alleen voor, heb meteen weer diep respect voor de mama's die het altijd alleen moeten doen, petje af!)

Oei,een ooronsteking is niet niks,zo zielig vind ik dat.
Heel veel beterschap!
En balen dat je er het weekend alleen voor staat,hopelijk knapt hij snel op.
Groetjes Tanja.

Ook al ziek, jeetje gaat lekker hier.
Tja Milan heeft nog steeds een abonnement op de luiers en de doekjes de koorts is gelukkig gezakt. Net nog weer de huisarts gebeld maar die vind het niet nodig dat hij langs komt zelfs niet toen ik zei dat hij al 2 kilo kwijt was sinds woensdag. Dus geef mij jouw huisarts maar !!
Maar echt sneu voor Thom, de oortjes zijn altijd zo pijnlijk en vooral als ze moeten gaan slapen. En nu sta je er ook nog alleen voor, nou laten we hopen dat je ega zonder beenbreuken thuiskomt en dat Thom snel weer beter is !!

Groetjes Jolanda en een dweilirige kus van Milan

Och gossie, arm mannetje! Hopelijk voelt ie zich snel weer beter, niks zo erg om te zien als een ziek kind!

Geef m maar een dikke knuffel van ons!

Liefs, Marcia mv Puck

Kunnen we de hand schudden!! Maar ik sta er niet alleen voor. Wat voor medicijnen heb je gahad dan?? Antibiotica soms? Meike wordt erg zwak van antibiotica dus dat krijgt ze niet meer, tenzij de koorts 2 dagen 40 is. Wij doen het met zetpillen en veeeeeel TLC.

Veel sterkte ik hoop dat ie snel opknapt.
Liefs Renske

Thom  heeft idd antibiotica gekregen en neusspray. Ook kan ik paracetamol geven. Hij heeft dit gekregen voor de dubbele oorontsteking in combinatie met hoge koorts (heeft hij al drie dagen en op een gegeven moment heb ik zelfs 40,5 gemeten!).
@Jolanda: Wel rot dat je niet fijn geholpen wordt door je huisarts, met zulke klachten zou ik ook contact hebben opgenomen met de huisarts, misschien heb je meer succes bij de HAP?!
@ Renske: Thom heeft de meest verdunde versie van de antibiotica, maar heeft een keer eerder antibiotica gekregen en dat ging toen ook goed. Misschien heeft een neusspray Meike ook wat verlichting?
Jullie ook sterkte en beterschap!

Terug
Bovenaan