Thom is ook ziek

Hoi hoi.

Nou hier nog een zieke hoor
Cherona werd vanochtend nog vrolijk wakker en is redelijk normaal en gezond naar de PSZ geweest en ze kwam thuis en huilen & huilen en hangerig en moe.
Ik voelde aan haar hoofdje dat ze ook best warm was maar ze had geen extreem hoge koorts eingelijk.
38.5 zie ik meer als verhoging.
Maar na het slapen wat ze normaal echt niet meer wil s'middags had ze al 39.2
En ze heeft eingelijk alleen maar geslapen na die tijd weer ze is misschien een uurtje wakker geweest.
En hoesten wat ze doet echt zoo zielig is dat dan.
Ik hoop dat ze er snel weer een beetje overheen komt en natuurlijk alle andere kindjes die ziek zijn ook he!

Groetjes corina mv cherona & melissa

Hier is de koorts gelukkig gezakt, maar hij voelt zich nog niet echt goed, zal toch nog wel last van zijn oren hebben

Hoe gaat het Milan, Meike, Cherona , Tess en alle andere zieke kindjes?

Meike krijgt iedere avond voor het slapen neusspray. Al zo'n 3/4 jaar. Nu 2á3 keer per dag, dus daar hebben we inmiddels aandelen in hahaha.

Gelukkig krijgt Thom de meest lichte antibiotica, het is toch echte troep maar soms is het niet anders, het doodt ook de goede bacteriën.

Paracetamol is ook iets wat wij regelmatig inzetten als de oren weer opspelen... soms ben ik wel bang voor verslaving maar ik weet dat ik het alleen gebruik met koorts en oren dus......... maar toch schiet het niet op.

Sterkte met Thom. Knapt ie al wel op??? Vats wel want het spul doet zijn werk wel snel, dat is een voordeel.

Groetjes Renske

Wat vervelend dat al die medicijnen (zo vaak) nodig zijn! Tjonge al die neusspray kan ook geen pretje zijn. Thom moet het nu drie keer per dag en dat is al echt vechten, want daar moet hij niets van hebben. Thom  is gelukkig niet heel veel ziek  en we geven ook niet zo snel iets, maar ja soms is het idd niet anders.
Nu de koorts gezakt is gaat het al wel wat beter met Thom. Paracetamol geef ik dan ook niet meer.  Hij heeft weer wat fruit gegeten, terwijl hij de afgelopen dagen weigerde te eten. Nu ligt hij wel weer te slapen, is toch nog erg snel moe.
Sterkte ook met Meike!

Terug
Bovenaan