Thomas bijna gestikt....

Hey,

Ben me lomp geschrokken gisteren! Thomas heeft een paar keer van Gert-Jan en opa een centje gekregen voor in zijn spaarpot. Niet zo gek nog, maar die viezerd loopt nu overal om geld te schuimen bij iedereen. Iedereen heeft nu dus een geld-geef-verbod van mij gehad voorlopig, jammer voor de spaarpot dan maar eventjes! Maar had Thomas gedacht: die wat bewaart die heeft wat, en had nog een muntje uit een speelgoedkist weten te toveren. Stopt die gek het in zijn mond en begint er triomfantelijk mee rond te showen bij me.  
Nou geef ik aan dat soort acties totaal geef sjoege in de hoop dat de lol er snel van af is. Begint ie ineens te hoesten en proesten en paniekerig te doen, had ie dat muntje dus ingeslikt!! Ik heb hem als een achterlijke ondersteboven gehouden en  tussen zijn schouderbladen geklopt, heimlich gebruikt en uiteindelijk een combinatie van beide!! Pas toen kwam dat schijt-muntje los... Hij wilde me niet meer loslaten en alleen maar vrijen en knuffelen met me daarna. Hij wijst nu constant in zijn mondje en drukt dan met 2 handen op zijn maagje, hij weet dus wel degelijk dat het normaal was wat mama deed! Toevallig kwam oma 10 minuten later op bezoek en heb ik boven even een gruwlijk potje ziiten brullen zeg....  Kan er nog om janken.. Zo heb je twee wondertjes en zo ben je er bijna een weer kwijt zeg!  
Leuk die orale fase van onze peuters, maar ik heb het even goed te pakken met alle kleine onderdelen voorlopig!!
Ben het even kwijt hoor...

Kus, Marieke  

Mens, wat een schrik.......... En wat een goeie reactie zeg, gelukkig wist je (instinctief?) wat je moest doen, je moet er toch niet aan denken zeg, wat als!!!

Gelukkig is het goed gekomen, maar jij bent voorlopig weer even extra alert op rondslingerend spul zeker, pffffff.

Groetjes
Susan

Jemig, da's schrikken!
Wat goed dat je zo goed wist wat je moest doen!
Ik vraag me weleens af hoe ik zou reageren als ik in paniek zou zijn....
Nu even rustig bijkomen he?!

Liefs Annet

goed gereageerd zeg! En goed om erover te praten, ook al is het niet verkeerd afgelopen, het zal je toch niet in de koude kleren gaan zitten.
Open desnoods nog 3 topics na vandaag. Praat erover.
Je bent een supermamma die goed gehandeld heeft!
Liefs Nelleke

Ow wat eng zeg!!
En wat heb je goed gehandeld!!

Ja daar zou ik ook even goed ziek van worden... pffff...

Ja dat klein spul krijgt Kay hier ook echt niet om mee te spelen. Ben altijd zó bang dat hij het in zijn mond stopt. Veel zeggen dan; ach, kan toch geen kwaad?. Nee je ziet wel!!

Nogmaals strakke actie!!

Knuffel voor Thomas en tot morgen!

Esmé mv Kay

oh wat zul je geschrokken zijn zeg....maar je hebt prima gehandeld hoor.
En net wat nelleke zegt het is goed om erover te praten.

Liefs sandra en een dikke knuffel van Tess aan thomas

Terug
Bovenaan