Thomas bijna gestikt....

Goed gehandeld mams! Jeetje wat zal jij geschrokken zijn, gelukkig reageerde je helder en is het met een sisser afgelopen. Vandaag en morgen zal hij het wel laten iets in zijn mondje te stoppen, helaas zijn ze het daarna weer heel snel vergeten.

Sterkte vandaag en schrijf het maar lekker van je af.

groetjes Nanda

Hé... Wat zijn jullie lief! Heb gelukkig een hoop militair geneeskundige ervaring en werk in de zorg, maar het is anders als het je eigen kindje is hoor!
En helaas, het eerste wat ie deed vanmorgen was om centjes schooien!!! Het tweede dat ie deed was naar zijn mondje wijzen en op zijn maagje drukken.... Vrees dat ie zonder problemen zo weer iets in zijn mond douwt, de kleine gek!!

Oooh brrrr, ik zit hier met tranen in mijn ogen en kippevel!!
Goed gehandeld hoor, helemaal bij je eigen kindje (lijkt me toch anders).

Heb het zelf op het KDV waar ik werkte ook wel meegemaakt maar dat is toch anders dan je eigen muppie.

Groetjes Fennie en Jente

bbrrrr verschrikkelijk lijkt het me, dat is precies de reden waarom ik een cursus EHBO bij kinderen heb gevolgd (en Nelleke het topic heeft geopend), ik hoop dat ik dan toch ergens de kennis en vooral rust heb om adequaat te handelen...

wel heel schattig dat Thomas zo duidelijk aan kan geven wat er met hem is gebeurd...

liefs Jenneke mv Ivar

He gatver. Wat zal jij geschrokken zijn. Pfff moet er niet meer aan denken. Ik heb Jamie al 3 keer bijna zien stikken. En echt in dingen waar je niet van verwacht. Ik heb me ook opgegeven voor een cursus EHBO voor kinderen. Gewoon om te weten wat je wel en vooral ook niet moet doen.

Gr. natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan