Thomas ( en Sumo...) aan de macaroni (FOTO"S)

Haha, die hond! Hier eet alleen onze kat Tessa's pap op. HIj is namelijk dol op Brinta en Bambix..................

Lisenka mv Tessa

hahaha, dat is nog niets,    bij ons is het altijd zo'n bende. Gierend gek worden doen wij daar niet van hoor, onze meis geniet heerlijk van haar eten op haar manier en na afloop dan gaat het veger en blik erdoor en is alles weer redelijk proper. No worries.

mama van Rapleyende Rêve

VRAAGJE: MANKEERT ER WAT AAN MIJN OGEN? VOLGENS MIJ IS SUMO EEN KONIJN EN GEEN HOND!

WHAHAWAWAHAAAA!!!!
Ik heb hier de tranen van het lachen over de wangen lopen!! We hebben wel een konijn, (simpel: Nijn...) Maar die zit in een hokkie buiten... Sumo knort als een varken, snurkt als mijn schoonvader, en haalt zijn neus op als een bootwerker, maar het is echt een hond. Het is een Franse Buldog. Zal even een normale foto plaatsen van onze kruizenruikert...

Groetjes Marieke en Sumo...

Wat een gave foto's!! Onze hond ligt ook standaard onder de kinderstoel als Marin zit te eten.

Enne Stephanie, Marin maakt er ook bijna dagelijks zo'n bende van hoor, dus Milo is echt niet de enige!!

Liefs Annemarie

Hoi hoi,

Oohh,wat heerlijk.Ik zou best een macaroni-kus willen hebben van Thomas.Wat een lekker knuffelhond hebben jullie...

Liefs Kitty en Tess

Grappig, zelfs met die foto blijf ik er een Vlaamse Reus in zien!

Wat heerlijk dat ze toch zo kunnen genieten van iets simpels als macaroni he?Ik had vrijdag ook macaroni en Twan heeft niet gegeten, maar gevreten1!! hahhaha. En ook hier is het elke avond feest met de bende, want daar leert hij het meest van. Naar mijn mening dan...
Brood eten is altijd al een kriem. De stukjes zonder korst, blijven gewoon in zijn mond, maar die stukjes met korst, moeten er eerst allemaal uit en dan weer in en weer uit en weer in.... Om gek van te worden!! Ik heb ook altijd standaard een bakje water en een washandje op tafel staan tijdens het eten. Kan ik de ergste zooi gelijk opruimen. hahahaha
Geniet van zo'n goede eter!
Liefs Maaike mv Twan

Terug
Bovenaan