thuis bevallen en de huisdieren???

hoi allemaal, ik heb een vraagje: als alles goed gaat zal ik over ongeveer 3,5 week bevallen. tijdens het intake gesprek met de kraamzorg werd verteld dat onze hond niet thuis kan zijn tijdens de bevalling en dus opvang moeten regelen maar die kan ik dus niet vinden!! mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee?zo ja wat heb jij gedaan?..het lijkt mij dat als onze hond in de bench zit er niemand last van heeft toch??

Ik zal het als ik jou was navragen bij je verloskundige! Die heeft er in mijn ogen wat meer over te zeggen wat bij de bevalling wel kan en wat niet! Het kan wel zo zijn dat je hond misschien heel onrustig wordt, dat heb ik vaker gehoord en daar zit je tijdens de weeen en bij de bevalling niet op te wachten. Ook niet al zit hij in de bench. Kun je hem niet even voor die paar uur bij 1 van je buren kwijt? Hoop dat je snel een oplossing vind!!

Liefs Daniëlle

Er is natuurlijk best een grote kans dat je alsnog naar het ziekenhuis moet. Kan je hond dan alleen thuis blijven? Dan lijkt het me geen probleem. Zeker niet als je hond in de bench gaat en die bench in je keuken staat ofzo, terwijl jij in je slaapkamer aan het bevallen bent.
Maar gewoon even aan de vk vragen.

Er is natuurlijk best een grote kans dat je alsnog naar het ziekenhuis moet. Kan je hond dan alleen thuis blijven? Dan lijkt het me geen probleem. Zeker niet als je hond in de bench gaat en die bench in je keuken staat ofzo, terwijl jij in je slaapkamer aan het bevallen bent.
Maar gewoon even aan de vk vragen.

ja hond zit in bench en die staat in de woonkamer en de keuken is hiervan zelfs afgesloten..en ik beval boven (als t goed is) en als ik naar t ziekenhuis moet heb ik iemand geregeld die haar uit kan laten, mn hond kan daar niet heen omdat haar hond niet met andere honden kan en al helemaal niet in haar eigen huis! bedankt voor je reactie.

Terug
Bovenaan