Ik zou ook zeggen dat je zelf beslist daarover! Bij mij gaf de verloskundige wel aan dat als de honden heel druk zouden zijn of ze dan wel egens op hun plek konden zijn, ja dat zou bij ons gewoon in de huiskamer zijn. Bij ons vertelde ze erbij dat ze dat nl vragen ivm met hun eigen gevoel cq veiligheid, want sommige honden kunnen erg beschermend zijn ze voelen dat je pijn hebt, en een vreemd persoon staat bij jou. Kunnen ze soms dus verkeerd opvatten. Ik wist al dat ik in ziekenhuis zou gaan bevallen, en hadden mn schoonouders als achterban dat ze daar naar toe zouden kunnen gaan.
Maar mijn honden hadden eerder door dat er iets ging gebeuren want normaal super aanhankelijk maar de avond dat mijn vliezen braken bleven ze wat uit mn buurt, ze gaven mij de ruimte. Oh er bij mij onverwachts 5 weken tevroeg gebeurt. Dus ik was blij dat ik net zoals dat jij al hebt geregeld iemand voor het uitlaten ed. want ik moest toen met spoed naar het ziekenhuis en pas ong 24 uur later was er weer iemand thuis.
Maar uiteindelijk is het jouw leven, jouw huis en jouw bevalling!!!! Doe wat jouw hart je ingeeft en praat erover met je verloskundige.