Thuis met 30 weken

<p>De titel zegt het al.. Ik mag vanwege mijn harde buiken niet meer werken en ik ben pas 30 weken. Iedereen zegt dat ik ervan moet genieten, maar dat kan ik totaal niet. Ik vind het verschrikkelijk dat ik niet meer mag werken en verveel me enorm thuis. Hierdoor ga ik ook veel piekeren..</p><p>Heeft iemand hetzelfde meegemaakt en eventueel tips? Of iemand anders ideeën hoe ik hiermee om kan gaan en tips tegen de enorme verveling? </p>

Ik mocht vanwege bekkeninstabiliteit vanaf 24 weken niet meer werken. Toen begon de verschrikkelijke hitte en kon ik zelfs het huis niet meer uit. Ben op 14 augustus bevallen. Ik heb heel veel gelezen, kleertjes gewassen en de babykamer lekker helemaal klaargemaakt, af en toe kwamen er vriendinnen langs. En verder accepteren dat het zo is. Dat genieten... Bah... Dat zei iedereen tegen mij ook. Flikker op, dacht ik dan ? 

Ik zat vanaf 27 weken thuis en kon ook pas echt genieten toen met 34 weken mijn verlof in ging! 
Ik haakte veel om de tijd om te krijgen. Het resultaat zijn 2 dekentjes en een aantal knuffels haha! 

Werkeloos...hele zwangerschap thuis. Netflix en Videoland abonnement scheelt een hoop. Het duurt gewoon enorm lang 9 maanden. Uitzitten maar...

Hier vanaf 24 weken al thuis wegens een niersteen en daardoor een drain, dat is nu 10 weken geleden. Ik vond het in het begin ook heel moeilijk en dat ‘genieten’ daar geloofde ik niet echt in. Ik geniet er nog steeds niet echt van maar heb er wel vrede mee inmiddels. 
Ik ben veel bezig met dingetjes regelen voor de baby, soms niet altijd even leuk om meer alleen dan samen te doen maar het houdt me wel bezig.
ik ben mezelf gaan leren haken, dekentje 1 is nu klaar. Wel wat snel kramp in mijn duimen maar het is wel een prima bezigheid en een leuk idee dat ik zelf wat dingetjes gemaakt heb voor de kleine. 
Mijn drain is er gelukkig weer uit waardoor ik weer ‘in bad’ mag, dus nu zwem ik ook sinds kort. Ondanks ook al frequent harde buiken vind ik dat erg fijn, in een warm bad een paar baantjes trekken en een beetje bewegen zonder te veel zwaartekracht is echt top! ?? 
Hopelijk heb je hier wat aan. 

Bedankt voor de reacties! Ik zat inderdaad ook al te denken aan haken. Dus ga de komende dagen eerst maar eens YouTube filmpjes kijken Haha. 
Netflix en videoland heb ik, maar werkte al een aantal weken halve dagen dus ben inmiddels door de leuke series heen ?.
Kleertjes wassen en haar kamertje netjes maken staan op het lijstje hihi ? Zwemmen kreeg ik van de fysio ook als tip.. Misschien toch over nadenken ?

Bedankt voor de reacties! Ik zat inderdaad ook al te denken aan haken. Dus ga de komende dagen eerst maar eens YouTube filmpjes kijken Haha. 
Netflix en videoland heb ik, maar werkte al een aantal weken halve dagen dus ben inmiddels door de leuke series heen ?.
Kleertjes wassen en haar kamertje netjes maken staan op het lijstje hihi ? Zwemmen kreeg ik van de fysio ook als tip.. Misschien toch over nadenken ?

Terug
Bovenaan