Thuis met 30 weken

Ik ben v. A. 32 weken thuis. Veel gebakken.  Taart  koek, brood. En dan maar mensen uitnodigen of het langsbrengen. Houd jje bezig en dan was ik niet hele dagen alleen thuis. 

Goed idee :) Ik hou ook van bakken. Er hebben al veel mensen aangeboden langs te komen en me te helpen met het huishouden. Leuke manier om ze te bedanken! 

Ik zit ook al sinds week 30 thuis. Was bij mijn vorige zwangerschap ook. Werken in de zorg en zwanger zijn vind mijn lichaam niet leuk .maar geniet er ook totaal niet van. Vind het thuis veels te rustig ook al is mijn bijna 2 jarige elke dag thuis behalve 2 ochtendje. Maar ik kan nergens heen aangezien m'n zoontje nu harder rent dan z'n moeder ?. Me huis is  wel opgeruimd en netjes haha

Ik zat vanaf 31 weken thuis, met platte rust... niks van genoten vond het ook verschrikkelijk. Ik heb enorm veel tv gekeken en gelezen.
Zelf het geboortekaartje in elkaar gestoken, suikerboontjes ingepakt, etc...
Probeer wel niet te veel inspanennde dingen te doen, je bent thuis met harde buiken he! Dus de boodschap is wel rustig aandoen

Ik heb onlangs ook drie weken volledig dit moeten houden, maar ben inmiddels na wat opbouwen weer fulltime aan het werk. Was er op tijd bij gelukkig en heb nu wat aanpassingen in mijn werkzaamheden. Ik heb inderdaad ook veel gelezen en gebakken en ook ik was van plan te leren haken hahaha. Ben er aan begonnen, maar vind het nog best lastig. Het is wel een leuk tijdverdrijf. Verder heb ik aan mijn fotoalbum gewerkt van vorig jaar en twee puzzels van 1000 stukjes gemaakt. Ik kreeg snel hoofdpijn van tv kijken en zo had ik af en toe eens wat anders te doen. Oh ja en ik ben bezig geweest aan een stamboom. Tegenwoordig kun je heel veel aktes gewoon online bekijken, maar goed dat moet je maar net interessant vinden Haha.

Dit? Rust bedoelde ik natuurlijk ;-) Klinkt trouwens alsof ik heel veel deed terwijl ik me nog steeds stierlijk verveelde af en toe. Veel van bovenstaande dingen heb ik ook pas later opgepakt. Eerst was ik s avonds en in het weekend vaak weg, nu dis veel minder. Dan houd je ineens best veel tijd over.

Ik zit ook thuis, vanaf week 28. Heb een geboortekaartje gemaakt en al wat gerommeld in de babykamer. Kleine stukjes wandelen, tijdschriften lezen.. ben van plan om kralen te gaan kopen om zelf een wagenspanner te maken. Ook overweeg ik mezelf haken aan te leren. 
Van de week maar eens een ritje naar de action om wat creativiteit in huis te halen. Misschien wel porselein beschilderen en een geboorte bordje maken. 
Hou ook van koken en bakken maar daar kan ik me niet heel erg toe zetten 

Hier ook thuis vanaf 28 weken i.v.m. verkorte baarmoedermond. Ik heb alle kleertjes al gewassen en geboortekaartjes uitgezocht. Verder studeer ik nog dus doe ik daar eea voor 

Terug
Bovenaan