Ik ben ook thuis blijf (thuis werk) moeder.
Ik herken mezelf heel erg in wat je zegt! Het is heerlijk om alles van je kleine mee te maken en mee te gaan in zij / haar ritme. Als het aan mij en mijn vriend ligt doen we het voor altijd op deze manier.
Ik thuis en hij werken zowel thuis als op ons bedrijf. [quote quote=10342026]Ik heb ontslag genomen bij mijn oude werkgever! Voor mij was de keuze makkelijk, ik heb tijdens mijn zwangerschap een flinke burn-out gehad door gebeurtenissen op mijn werk, ik heb mijn plekje daar niet meer kunnen vinden. Financieel is het voor ons haalbaar, dat ik thuis blijf. Mijn vriend en ik zijn van mening dat je kinderen neemt om ze zelf op te voeden. Beiden hebben wij familieleden waarvan de kinderen door meerdere volwassenen opgevoed worden (1 dag de ene opa en oma, dag 2 de andere, en dan ook nog een kdv). Hoewel dit vast ook goede dingen op zal leveren, hebben wij er bewust voor gekozen om hier niet voor te gaan. Het is heerlijk om alle ontwikkelingen mee te mogen maken. Het is ook fijn, om na een gebroken nacht, samen met de kleine een dag rustig aan te doen voor zover mogelijk en ook een dutje te doen als de kleine slaapt. Af en toe is het ook wel lastig, je wereld wordt heel klein en draait alleen nog om je kleine. Soms mis ik het wel om te werken, omdat ik de branche waar ik werkte erg leuk vindt en ik er ook goed in was. Maar mijn tijd qua werken komt wel weer… wij willen onze kleine jongen een stabiele basis geven, zoals wij deze zelf ook hebben gehad[/quote]
Ik ben ook thuis blijf (thuis werk) moeder.
Ik herken mezelf heel erg in wat je zegt! Het is heerlijk om alles van je kleine mee te maken en mee te gaan in zij / haar ritme. Als het aan mij en mijn vriend ligt doen we het voor altijd op deze manier.
Ik thuis en hij werken zowel thuis als op ons bedrijf.
Vooral doen wat voor jouw op dit moment het beste voelt en als ik het zo lees weet je volgens mij wel wat heg beste is