hoi,
Ik zit met een zelfde soort probleem. Mijn ouders wonen 80 km verder en mijn schoonouders 50km.
Mijn eerste bevalling was binnen 2,5 uur gepiept, dus...
ik ben nu nog maar net zwanger. Omdat we nu ver van het ziekenhuis wonen wil ik bij voorbaad al in het zh bevallen,
de vorige keer woonden we er tegenover en ben ik thuis bevallen, want ik zou in geval van nod echt zo in het ziekenhuis zijn.
Ik heb het volgende bedacht:
op het moment dat ik ga bevallen en we vertrekken naar het ziekenhuis dan bel ik mijn schoonouders. We brengen de babyfoon naar de buren als Jasmijn slaapt plus de voordeursleutel. Dan gaan we weg. Mijn schoonouders halen dan Jasmijn op als wij al vertrokken zijn of ze slapen in ons huis, als ze maar wieberen als wij terugkomen

. Is ze wakker dan brengen we Jasmijn naar de buren en dan wordt ze daar op gehaald.
Welke buren ik ga kiezen weet ik nog niet, want we kennen ze allemaal nog niet heel goed, maar dat komt wel in orde.
Als je thuis wilt bevallen is het wat lastiger, maar ,et je ouders zo dichtbij lijkt het me geen probleem. Even je kleintje wakker maken is echt geen drama.
Succes!
Elke