Hoi Hoi
Ik ben in December bevallen van een kerngezonde zoon in het ziekenhuis. Wij wonen 20 minuten van het ziekenhuis vandaan. Ik heb dus voor een poliklinische bevalling gekozen. Dan blijf je thuis tot dat je 6 cm ontsluiting hebt en dan ga je naar het ziekenhuis. Als alles goed verloopt ben je met een paar uurtjes weer thuis. Er lag een vrouw bij mij op de kamer die om 7 uur bevallen was en die mocht om 11 uur alweer weg. Ik ben blij dat ik voor een ziekenhuis bevalling heb gekozen. Ik had een perfecte zwangerschap maar de bevalling was minder. De ontsluiting schoot niet op. Om een heel lang verhaal kort te maken, mijn zoon herstelde zich niet zo goed tussen de pers weeen door. Zijn hartslagje zakte steeds weg, en na 36 uur rug weeen is hij met de vacuum gehaald, ben ik 1 liter bloed kwijt geraakt en zijn ze een uur bezig geweest met hechten. Ik kan je niet zeggen wat je moet doen maar geloof me als ik je zeg dat toen ik bezig was met bevallen kon het me echt niets meer schelen waar ik was en wie er allemaal omheen stonden als mijn kindje maar gezond en levend geboren zou worden. Het is allemaal goed gekomen, hij woog 8 1/2 pond en had een score van 2x 10, en met mij is alles ook goed gekomen, we hebben het zelfs al over een 2 de kindje.
Succes!!
Groetjes Esther