thuis of ziekenhuisbevalling?

Bevallen jullie thuis of in het ziekenhuis? Ik heb in eerste instantie aangegeven dat ik thuis wil bevallen maar begin steeds meer te twijfelen Bij marek moest ik op het laatst alsnog naar het ziekenuis en heb dit ook helemaal niet erg gevonden Heerlijk juist al die rotzooi laat je daar achter en je komt in een fris huis weer terug En als er iets is dan lig je op de goede plek
groetjes mira mv marek en 22 weken zwv ?/

Hoihoi,

Hier verplicht ziekenhuis, ivm met complicaties tijdens de vorige bevalling. Lekker makkelijk dus, geen keuze en eigenlijk vind ik het ziekenhuis wel fijn. Idd hulp bijdehand. Moet er ook niet aan denken dat ik met Tess thuis was geweest, ben in het ziekenhuis al meer dan een liter bloed kwijt geraakt, als ik dan ook nog eens een ritje van 20min in de ambu had moeten doen wil ik niet weten hoe ik uit het hele avontuur gekomen zou zijn.

Denk er rustig over na. Ik twijfel nu over wel of geen bv. Heb aangegeven van wel, maar nu als ik terug denk aan de elende met Tess tijdens de eerste weken komt die fles toch weer dichtbij en denk ik ook wel handig...

Keuzes... moeilijk hoor!

Liefs Nanda

ik woon maar 5 minuutjes van het ziekenhuis af dus dat is het probleem niet echt

en over die bv ben ik al wel overuit ga het alleen in mijn verlof doen Als het net zo goed loopt als bij marek dan Want ik moet hepatitus b spuiten halen voor mijn werk en aangezien je die niet mag halen in de tijd dat je zwanger bent of borstvoeding geeft Ga ik daar niet eens over twijfelen En met een fles worden ze ook vast groot en als ik het bijna 3 maanden vol kan houden heb ik hem of haar in ieder geval weer een goede start meegeven voor mijn gevoel

Hey,

ik wil in het ziekenhuis bevallen, dat was met chelsey ook zo lekker geen troep thuis en je hebt even wat tijd voor jezelf met je kindje zonder iedereen erbij dat vond ik wel heerlijk hoor!!

Maaaaarr de verloskundige heeft me gezegd rekening te moeten houden met een thuis bevalling omdat ik van Chelsey zo snel ben bevallen (4 uur) en dat ik het dus waarschijnlijk niet eens red naar het ziekenhuis . Ik heb iniedergeval aangegeven dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, als het mocht lukken beval ik in het bronovo ziekenhuis (hopen maar dat het dan niet zo'n warme dag wordt anders is het erg druk op de weg naar het ziekenhuis)

Groetjes Claudia

Ik moet in het ziekenhuis bevallen.
Bij de vorige twee ging het helemaal niet goed.
Dus  moet nu zodra het begint aan de antbiotica en zodra ik bevallen ben
aan de antistolling.
Dat moet ik  dan nog 6 weken na de  bevalling zelf bij me inspuiten.

Het idee dat ze in het ziekenhuis alles bij de hand hebben is heerlijk.
En die rommel daar achter laten is ook wel een lekker idee.    

Hoi hoi,

bij onze eerste wilde ik graag thuis bevallen, maar moest naar het ziekenhuis omdat de ontsluiting bleef steken op 6 cm. We moesten ook een nachtje blijven, maar er word zo goed voor je en de kleine gezorgd dat ik het niet erg vond.
Het is wel lekker dat je thuis niet alle rommel hebt, maar toch hoop ik bij deze kleine thuis te bevallen. In m'n achterhoofd houdend dat ik misschien wel weer naar het ziekenhuis moet.

En wat betreft de bv, dat ga ik weer proberen. Dan hebben ze toch een goede start en overstappen op de fles kan altijd nog.

Liefs,

hoi

Bij de eerste wilde ik thuis bevallen thuis begonnen maar kwam geen voor uit gang in de ontsluiting toch naar het ziekenhuis was nog erg zwaar rugen prik gehad snachts drie keer verkeerd geprikt. en volgende ochtend nog geen goede ontsluiting ik raakte in paniek was erg moe dus uiteindelijk keizersnede wat niet echt goed verliep zei ben niet goed verdoofd kon mijn benen bewegen en binnen in buik deed pijn buiten kant niet maar ze zeiden dat het goed was. Uit eidenlijk zijn ze begonnen en toen ze bij buikvlies waen begon ik te gillen en om meheen te slaan zei mijn man en hebben ze me weggemaakt.
toen ik wakker begon te worden waren ze aan het hechten deed het ook pijn weer weg was ik. ze zeiden nog wel dat alles goed was gegaan en ik een gezonde mooie zoon heb en toen zei ik boos weet ik al.

op de uitslaap kamer was ik al tijd wakker in schock en shaken en toen ik zie wanneer ik mijn zoon mag zien ja ze komen je halen duurde het nog   bijna een uur.

Uiteindelijk na 1,5 uur heb ik mijn man en mijn kleintje gezien.

Nu moet ik in het ziekenhuis bevallen.
maar als ik er zo over na ga denken de bevalling ben ik best wel bang.

Ga fles voeding geven heb borstverkleining gehad en hebben altijd gezegd met behoud van melklieren en zou borstvoeding kunnen geven bij de eerste geprobeerd vier dagen zelfs nog gekolfd maar niks dus nu gan ik er niet eens aan beginnen. En meteen flesje geven.

Het is een heel verhaal geworden.

Groetjes Jenny

Hoi,

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen vanwege complicaties tijdens de vorige bevalling er worden geen risico's meer genomen en vind het ook niet zo heel erg als het wat is dan is alle hulp in de buurt.

groetjes Nyrée moeder van Devon en ...

Terug
Bovenaan