Thuis?? Ziekenhuis??

Ik ga weer voor thuis, sterker nog mij word een zh een beetje afgeraden. Onze floortje(1ste) was er binnen 4,5 uur.
Ik ging in een half uur van 6 naar 10 cm. Als ik naar het zh had gegaan had ze in de auto geboren geworden hihi.
Omdat de kans groot is dat de 2de net zo snel of nog sneller komt blijf ik veilig thuis. Wij rijden er ook zo'n 20 min op naar het zh buiten de spits.
Verder vond ik het super thuis, lekker in mijn eigen omgeving enz en geen rommel want dat ruimen ze allemaal op.
Deze week begonnen met de wieg echt heel leuk om te doen.

gr louise

Ik moet helaas in het ziekenhuis bevallen omdat de eerste met een keizersnede is gehaald. Vind het wel jammer...maar aan de andere kant maakt het ook niet veel uit.
Enige waar ik van baal is dat we nu voor het eerst geen ziekenhuis dichtbij hebben en een half uurtje moeten rijden en omdat mijn bevallingen tot nu toe zo langzaam en grillig verlopen is de kans groot dat ik een paar keer voor niks heen ga. (de verloskundige komt thuis de ontsluiting niet controleren omdat ik aan het einde van de zwangerschap onder behandeling van de gyn ben.)

Ik ga dit keer waarschijnlijk weer thuis bevallen. Bij de 1ste wilde ik in het ziekenhuis bevallen. Maarja het ging gewoon te snel. Had op half 11 eerste weeen, verloskundige was er om 12:00 en had toen 7 cm ontsluiting en kon niet meer op eigen kracht mijn bed uit komen. Om 13:15 was mijn meisje er al. Zo kan het dus heel anders lopen dan verwacht.
haha

Liefs,

Shiv

Zeker het ziekenhuis! Hoef gewoon al die troep niet thuis en als er wat is, moet je alsnog naar het zh.
Bij mijn zoontje was ik ook in het zh bevallen en dat was prima. Was wel zo ingescheurd dat de as. gyn het moest hechten dus was blij dat ik daar was en niet thuis.

ik ga (als het aan mij ligt) keurig weer thuis bevallen. bij de eerste ook gedaan en dat is me prima bevallen.
en inderdaad ze ruimen alles op. heb eigenlijk niks van gemerkt.
vind het ziekenhuis hier zo koel (dus afstandelijk). ach ja, als het nodig is zijn we binnen 5 min in het ziekenhuis, maar daar gaan we niet vanuit.

gr van aafje (aprilmama)

Terug
Bovenaan