Thuis zitten is niet mijn ding

Het klinkt misschien gek maar ik krijg zo langzamer hand wel weer zin om te gaan werken.

Alleen maar thuis zitten is niet mijn ding.

Ik ben nu opperhoofd van het huishouden...en maak verder vrij weinig mee. Heb alleen maar iets te melden over voedingen en luiers, wc borstels en uitjes naar de etos haha.
In combinatie met de vermoeidheid word ik er niet echt gezelliger op. Beetje een zeikerd!

Ik heb een leuke baan en t scheelt dat ik de kleine niet naar de crèche hoef te brengen als ik begin. Wij hebben t zo geregeld dat ik en mijn man thuis zijn en twee dagen oma's als oppas. Ideaal.

Het zal logistiek wel weer even wennen zijn. En ook in combinatie met de nachten maar ik denk dat t me ook weer andere energie gaat geven. Ff d'r uit.

Ik begin half maart weer.

En jullie? Werken jullie ook? En al weer beetje zin of juist helemaal niet?

Ik moet 22 januari weer. Ik heb er veel zin in, maar zie er ook tegenop. Met name het ritme vinden en de logistieke operatie. Wij kunnen de meeste dagen zelf opvangen, soms oppas nodig. We zijn beide minder gaan werken en ik werk onregelmatig.

Ik ben ook geen thuiszitter. Al hebben we het de laatste week zo druk dat ik denk... Hoe doe ik dat straks.

De oudste is vandaag voor het eerst Nasr de psz geweest. Spannender voor mij dan voor hem :)

Ik vind het heerlijk thuis! Alle kinderen om me heen, lekker kroelen met de twee kleintjes als de groten naar school zijn.

Ik heb geen achterstand met de was meer, geen volle strijkmanden die me aankijken, ramen waar je gewoon doorheen kan kijken... Kortom ik vermaak me prima met het huishouden!

Mijn collega komt vaak langs zodat ik wel wat van het werk mee krijg.... nooit gedacht maar ik ga me een echte huismus voelen!

Ik begin 13 mei pas weer met werken! Ik heb oppas aan huis en dat is ideaal! Hoef niks weg te brengen of eerder met de dag te beginnen. Ook wel erg vroeg anders. Gezien mijn ochtendiensten om 7 uur beginnen.
Ben bij vandaag bij de bedrijfsarts geweest.
Ik hoef dan drie maanden geen dubbele diensten te draaien en niet meer dan mijn contracturen. Is maar twaalf uur, dus dat is heerlijk.
Bedrijfarts was heel welwillend en dacht echt mee. Ik sta er voor 90% alleen voor dus is dit een goede oplossing!

Nou icmf dat is idd wel heel netjes. Heb je ook kunnen regelen dat je vaste dage werkt?

En idd de allerlaatste dat is wel een voordeel, het huis is aan kant. :)

Zeker lekker dat t huishouden bijgewerkt is.
Alleen ben ik gewoon een leuker persoon (geliefde en moeder) als ik af en toe even weg ben van huis.

Icmf: wat bedoel je met dat je er voor 90% alleen voor staat? Thuis of op t werk?

Zeker lekker dat t huishouden bijgewerkt is.
Alleen ben ik gewoon een leuker persoon (geliefde en moeder) als ik af en toe even weg ben van huis.

Icmf: wat bedoel je met dat je er voor 90% alleen voor staat? Thuis of op t werk?

En 4atas: hoe is t gegaan op de psz?

Terug
Bovenaan