Thuis zitten is niet mijn ding

Thuis. Mijn man is vrachtwagenchauffeur en gaat vaak 's morgens om 3 uur weg en komt 's avonds tegen een uur of 19:30 thuis. Tegen die tijd heb ik alle spitsuren gehad en liggen de kinderen op bed!
Het voordeel voor hem is dat hij in een gespreid bedje thuiskomt en niks meer hoeft te doen. Dit vijf dagen in de week en als mijn ouderschapsverlof begint, soms zes dagen!

Jeetje wat pittig zeg.
Nou ja aan de ene kant kan je t dan wel helemaal op jouw manier doen en je hebt geen verwachtingen. Wij hebben nu best vaak wrijvingen omdat hij t bv. In mijn ogen niet goed doet. Of omdat je bepaalde verwachtingen hebt en die ander doet t dan niet of juist wel etc.

As vrijdag heeft mijn man een etentje en moet ik dus voor t eerst t avond spitsuur alleen doen. Zie er nu al tegenop haha. Erg he....

Nee hoor mamma 3007 ik ken dat en hoe zielig ik dan ben als 1 van de twee onrustig is of huilt :)

Ik ben gewoon beter in het ochtendritueel. Manlief in de avond, ik werk vaak late diensten dus hij is allround. Maar ik vraag me wel af hoe hij dat gaat doen met twee als ik weer moet werken.

De kleine vond het leuk, ik moest even wennen en dacht vooral. Mijn hemel hoe houden die mensen het hier uit met al die kinderen. Ik had er al een bij zijn arm omdat hij op mijn zoontje in zat te harken. Hun blijven zo geduldig en afwachtend, ik was er al weer klaar mee :) maar zoonlief vond het leuk. Wilden niet mee naar huis wilde spring, spring (gymen). Moeten beloven dat hij nog een keer terug mag haha maar zonder mama.

Icmf fijn dat je vaste dagen werkt. Als he dan een weekend werkt zorgt je man dan voor de kids. Jullie hebben het best zwaar dan. Ik heb eigenlik niks te klagen merk ik.

Ooooh ja werken lijkt me heeeeeerlijk! Heb nog vakantie opgenomen na m'n verlof maar heb ik spijt van! Kleine was nog maar 2 weken toen ik er alweer naar uitkeek, laat staan nu! Maar zal wel weer even wennen zijn om de boel hier op tijd klaar te hebben enzo, maar dat went ook weer snel. M'n man is gelukkig weer 's avonds thuis, wel pas rond 8 maar niet meer hele weken weg zoals de eerste 3 weken toen ik net bevallen was, dat was echt niet fijn, zachtjes gezegd dan hé ;-)

Hey el86,
Ben je er weer?
Hoe is t met je?
Is die kleine al wat rustiger? En heb je inmiddels ook de oorzaak kunnen vinden?

En 4atas: wat fijn dat hij t leuk vond. En heeeeel herkenbaar wat je zegt over daar werken. Mijn jongens gingen naar de crèche en ik dacht altijd respect voor die meiden. Wat een baan. Ik zou gillend gek worden haha.

Ben er weer ja ;-) Lijkt een klein beetje beter te gaan, ze heeft nu medicatie voor Reflux, Maandag bij de kinderarts geweest.. Mocht ze nog zo onrustig blijven dan ook overstappen op andere voeding, we klooien nu dus nog een beetje verder.. Pffff.

Hoe ist bij jou? Slaapt ze al langer 's nachts of komt ze nog 2x?

Oh ja dus toch reflux waarschijnlijk. Is een behoorlijk gedoe weet ik uit ervaring. Fijn dat je andere voeding hebt. Hopelijk helpt t.

Hier gaat t al weer een stuk beter.
Ze gaat rond 19.00 uur naar bed. Om 23.00 uur maak ik haar wakker voor een fles. En dan komt ze om 4.00 uur weer en dan rond 8.30.
Helaas wel nog om 4.00 uur dus maar dit is al zo' 'n verbetering.
Ze drinkt ook iets meer per fles (+/- 130) en ongemerkt zitten we ineens op 6 voedingen ipv 7.
Helemaal goed dus.
Ik heb ook die forte voeding geprobeerd door de laatste fles maar daar lijkt ze toch iets meer krampen van te krijgen. Dus dat probeer ik volgende week wel weer een keer.
Geduld is een schone zaak denk ik.

Wat is jouw schema nu?

Terug
Bovenaan