thuisblijfmama`s vervolg op de leeftijden

we hebben net een onderwerp gehad over waarom we zo jong kinderen krijgen

nu een vraag wie kiest er om er 100 % voor je kind te zijn dus ik bedoel z`n werk opgeeft of hoeveel werk je nog en heeft je kindje er onder te lijden om het zo maar te noemen en dan ook oppas oma/opa of creche

ik ben zelf een thuisblijf mama ik vind namelijk dat je er altijd voor je kind moet zijn er dat ze niet door anderen opgevoed worden

ik hoor graag jullie meningen

hallo iedereen

ik ben een werkende moeder. ik werk 3 dagen in een verzorgingstehuis.onregelmatig dus ook in het weekend en dan hoef ik maar 1 dag in de week en heeft papa ook lekker de tijd met zoon lief alleen, mijn moeder past op en mijn zoontje vind het helemaal geweldig dus heeft er niets onder te lijden! ik zou geen leuke moeder zijn als ik niet zou werken, ik heb dat nodig iets voor mezelf wat ik ook leuk vind en tegenwoordig is het niet altijd voor iedereen weggelegd om thuis te blijven financieel , en mijn mening is dat kindjes niet er niet (altijd) onder lijden als ze bij de oppas of een creche zijn. leren ze ook wel dat ze niet alleen zijn op de wereld!

groetjes angela

Ik ben alleenstaande moeder binnekort niet van 1 kind maar van een tweeling en heb dus geen keuze om niet te werken.
Dus ik heb gastouderschap aangevraagd.
Het ene weekend dat ik per maand zal moeten werken zullen mijn ouders de kids opvangen.
Fijn als je er voor kunt kiezen om er te zijn voor je kids.
De papa van mijn kids woont niet hier dus kan door de weeks weinig invallen.....

Ik blijf echt niet thuis, dat is zoooo ouderwets en ook niet meer echt nodig vind ik.

Ieder zijn eigen meug natuurlijk.

Het is juist goed voor een kind dat het eens ergens anders heen gaat, voor algemene ontwikkeling, alleen maar thuis bij mama????

Sorry ik denk er anders over.... en om dan gelijk te zeggen dat je er niet 100% voor je kind bent als je werkt????

Sorry beetje kort door de bocht denk ik....

Excuses voor mijn korte lontje!

Ik werk 24 uur in de week en onregelmatig. Vindt het heerlijk om te werken. Wij hebben een hele lieve gastouder. en in het weekend zorgt papa voor de kleine. Wat hij ook echt leuk vindt, om even een dagje alleen met haar te zijn. Ik denk niet dat onze dochter er onder te lijden heeft. Als ik altijd thuis zou zijn, zou dat niet goed zijn voor ons beide denk ik.

En iedereen moet dit voor zichzelf weten denk ik, doen waar je je goed bij voelt.

Ik werk 24 uur in de week en onregelmatig. Vindt het heerlijk om te werken. Wij hebben een hele lieve gastouder. en in het weekend zorgt papa voor de kleine. Wat hij ook echt leuk vindt, om even een dagje alleen met haar te zijn. Ik denk niet dat onze dochter er onder te lijden heeft. Als ik altijd thuis zou zijn, zou dat niet goed zijn voor ons beide denk ik.

En iedereen moet dit voor zichzelf weten denk ik, doen waar je je goed bij voelt.

hey

ik ben fulltime mama!
bewuste keus geweest toen de 2e kleine eraan kwam.
ik werkte op de kinderopvang, ik bracht dus mijn kind weg om andere kinderen op te vangen! dat zat mij niet lekker dus ik heb besloten om er mee te stoppen.
nu de 4e kleine komt vind ik het heerlijk dat ik gewoon lekker thuis kan zijn bij de kindjes.
ik vind niet dat je niet hoort te werken maar ik vind het ook niet ouderwets om thuis te blijven!! als je het over kort door de bocht hebt..
ieder zijn eigen natuurlijk, maar ik voed graag mijn eigen kindjes op! puur mijn gevoel..
als ze straks allemaal op school zitten vind ik het wel anders hoor.
ze gaan wel geregeld naar oma, tante ofzo hoor dus ze zijn niet alleen maar thuis, ze gaan ook weg te spelen enz.

en net wat de gene boven mij zegt iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelt!!!!

helemaal mee eens!!!

liefs

Terug
Bovenaan