thuisblijfmama`s vervolg op de leeftijden

Is ook zo,

Ik schreef ook al: excuses voor mijn korte lontje!

Iedereen heeft zijn eigen (uitgesproken) mening hier over....

Ik bedoel het ook allemaal niet zo, vond het alleen erg naar dat mensen gewoon zeggen:
Ik vind dat je thuis moet blijven voor je kind!
Nou.... dan kan ik mijn mening toch ook wel even duidelijk maken dacht ik!

Ik ga ook maar 2 dagen werken.... en een dag bij de ene opa en oma, en de andere dag bij de andere opa en oma.... :D
de rest van de week ben ik thuis....

En om nog even een uitgesproken mening te hebben: Mensen die moeten werken met zijn tweeen kunnen dus eigenlijk geen kinderen nemen omdat ze dan niet thuis zijn voor het kind??

Sorry......

Is ook zo,

Ik schreef ook al: excuses voor mijn korte lontje!

Iedereen heeft zijn eigen (uitgesproken) mening hier over....

Ik bedoel het ook allemaal niet zo, vond het alleen erg naar dat mensen gewoon zeggen:
Ik vind dat je thuis moet blijven voor je kind!
Nou.... dan kan ik mijn mening toch ook wel even duidelijk maken dacht ik!

Ik ga ook maar 2 dagen werken.... en een dag bij de ene opa en oma, en de andere dag bij de andere opa en oma.... :D
de rest van de week ben ik thuis....

En om nog even een uitgesproken mening te hebben: Mensen die moeten werken met zijn tweeen kunnen dus eigenlijk geen kinderen nemen omdat ze dan niet thuis zijn voor het kind??

Sorry......

Dit is duidelijk een dicussie punt, Omdat er een keuze is voor de 1 en niet voor de ander.Denk ik dat ieder er anders over denkt.
Maar ik heb daarom de beste keuze gemaakt voor me gevoel voor me kids.
Mama moet toch ook werken......

Ik blijf ook werken na de bevalling!! Ik neem wel ouderschapsverlof op. (denk ik dan voor de helft aan mijn kindje ;-) GRAPJE)

Ik wil graag blijven werken en ach ik zeg maar zo, ze groeit wel op in een mooi huis met een grote tuin en een autovrij hof waar ze straks lekker kan spelen en niet in een flat waar we naar toe zouden moeten als ik zou stoppen met werken.
Dus, ieder zijn mening, ja toch... Het is maar wat je belangrijk vind en je financieel kunt opbrengen.

Ik denk dat elke moeder het liefst thuis zou blijven of misschien een of twee dagen zou werken, maar ja, soms kan dat niet. En iedereen heeft natuurlijk recht op een babytje!!!

Btw BLACK( degene die dit topic opende ) zegt wel vaker aparte dingen op een aparte manier. Ooit werd door haar?! de vraag gesteld hoeveel sigaretten je moet roken om een laag geboorte gewicht te krijgen. (echt hoor ga maar terug zoeken) En dan zegt zij?! dat het slecht is voor je kind om te werken... Om je kapot te lachen ;-)!!!!

Groetjes

tjah, nogmaals mijn excuses, maar voelde me even in mijn eer aangetast.

Ik zou in principe ook thuis kunnen blijven, maar ik ga werken om de extraatjes. Op vakantie gaan, nieuwe auto, lekker uit eten, pretparken afrennen, shoppen enz.... En om inderdaad in een huis te blijven wonen, en sparen voor mijn kind, zodat ze kan gaan studeren.

Niet iedereen heeft nou eenmaal een inkomen van €5000.

liefs H

tjah, nogmaals mijn excuses, maar voelde me even in mijn eer aangetast.

Ik zou in principe ook thuis kunnen blijven, maar ik ga werken om de extraatjes. Op vakantie gaan, nieuwe auto, lekker uit eten, pretparken afrennen, shoppen enz.... En om inderdaad in een huis te blijven wonen, en sparen voor mijn kind, zodat ze kan gaan studeren.

Niet iedereen heeft nou eenmaal een inkomen van €5000.

liefs H

Ik ga na mijn bevalling 3 dagen werken, op die dagen zal mijn kindje zeker het eerste jaar bij de opa's en oma's worden opgevangen.

Ik zal er zeker geen leukere mama van worden als ik de hele week thuis zou zijn.

liefs Vanessa

Terug
Bovenaan