Hallo,
Hier nog even een reactie. Ik hoop wel dat het duidelijk is dat ik het niet vervelend vind dat ik regelmatig kids over de vloer heb. Maar ik vind wel dat het dan van de kinderen af moet komen, dat ze dus even met elkaar willen spelen.... Als het mij dan even niet uitkomt dat ik het dan gewoon kan zeggen.
Maar goed, vanochtend dus dochter weggebracht en de desbetreffende moeder die zo graag even wilde winkelen kwam vanochtend binnen. Nou nog geen bedankje hoor! Ik ben dan ook weer totaal verbaasd. Heb me dus wel voorgenomen dat dat dus niet meer gebeurd. Ben niet snel teleurgesteld in de medemens, maar dit was toch wel echt een teleurstelling. Ze kon toch lekker winkelen. Dr dochter heeft lekker poffertjes bij ons gegeten... Nog geen vraagje van hoe ging het, ik heb dit en dat gekocht en wat was dat even prettig.. Noem het maar op! Misschien komt het nog hoor, maar dat is dan wel een beetje mosterd na de maaltijd!
Nu ga ik mijn meisje ophalen en vragen hoe ze het bij de buurvrouw heeft gehad. Vast heel leuk , ga ik zo even naar de buurtjes hoe het is gegaan. Ik vind dat nl. wel heel normaal
Groetjes Sandra