Thuisblijfmoeders

Hoe bevalt het jullie om heel de dag thuis te zijn??
Hoe zien jullie dagen eruit?

Ik vind het heerlijk, lekker alles op je gemakje en wanneer het uitkomt.
Maar af en toe voel ik me wel erg aan huis gebonden en dat mijn wereldje wel klein wordt en alleen uit mijn dochtertje bestaat.
Soms heb ik wel eens zoiets van pff wat zal ik nu weer is gaan doen.
De dagen worden wel een beetje hetzelfde.

Hi,
Leuk hè de naam van onze dochters???
Ik vind het ook de leukste naam van de wereld.
Oh ja even reageren op je topic.

Ik ben niet helemaal thuisblijfmama, ik werk twee keer vier uur in de week in de horeca en de kleine blijft dan lekker bij papa, die gaat er dan mee knuffelen enzo.
Ik heb het best druk ik nodig regelmatig vriendinnen uit en ga ook bij hen op de koffie, liefst iedere dag, maar ja het huishouden blijft dan ook liggen en dat schiet ook niet erg op.

Ik ben ook regelmatig hier te vinden, dus ik verveel me niet heel erg.
Ik zit er de laatste tijd aan te denken om te stoppen met werken, het is zo dubbel.

Soms tja uhm weet het even niet zo goed.

Het werk is heel erg leuk, ik sta in de keuken en de ene keer kook ik en de andere keer help ik met voorbereidingen.
Ik heb echt heel erg leuk werk, vind ik echt, maar ik mis mijn meisje zoooooooo.
X

Oeps helft vergeten, ik ben net bezig met nieuw ritme voor mezelf, Lynn heeft nog hetzelfde ritme, maar ben bezig mijn ritme aan te passen, dat ik huishouden en boodschappen goed erin gepropt krijg, zonder dat ik meen keihard gewerkt te hebben.
Dus volgende week als ritme aanslaat kan ik er meer over vertellen.
X

hey
ik ben ook een thuisblijf mama ja niet helemaal ik werk 2 avondjes in de week van 18 tot 23 in een videotheek arnotje is dan bij papa maar de rest ben ik gewoon thuis ik sta smorgens met mijn vriend mee op om 06.00u en als hij gaat werken dan doe ik mijn huishouden dan ga ik douchen tegen de tijd dat ik klaar ben komt arnotje uit bed dat is meestal tegen 9 uur half 10 dan geef ik em eten en speel ik even met hem dan gaan we na de winkel en even wandelen of ergens buurten dan gaan we weer na huis en speelt hij even dan krijgt hij weer eten en gaat hij slapen smiddags komt er altijd wel visite bij mij dan ga ik eten koken en dat soort dingen en soms gaan we smiddags na de stad of na de markt ik verzin altijd wel iets om te doen maar ik mis de zomer wel heb je toch meer mogelijkheden
maar dit is eigenlijk mijn ritme en dat bevalt me goed
groetjes jami mv arnotje

Ik ben ook heel erg blij dat ik de mogelijkheid heb om thuis te blijven.
Zou het niet over mijn hart verkrijgen om haar weg te moeten brengen, zou er erg ongelukkig van worden!!
Ik doe het graag allemaal zelf en op mijn manier.Ik wil geen moment van haar missen. 6 maandjes oud alweer. Waar blijft de tijd???  
Ik heb bewondering voor de mensen die dat wel kunnen.

Hoi hoi,

Hier ook een thuisblijfmama en dat bevalt me UITSTEKEND.Wij zijn gelukkig in de gelegenheid dat ik thuis kan blijven met onze kleine meid.En ook ik heb veel respect voor de mama's die uit gaan werken.Maar ik ben absoluut niet jaloers.Vervelen doen wij ook niet aan,we hebben het druk zat met ons tweetjes en vaak ook met z'n drietjes.Mijn man werkt in ploegen en is redelijk vaak thuis.Hij werkt vroeg laat nacht en dan twee dagen vrij en dat zo steeds achter elkaar.Echt heel luxe.

Groetjes Kitty mv Tess(22-09-'06)

Ik ben ook een bijna thuisblijfmoeder! Het enige wat ik elke dag doe is de krant bezorgen voor half zeven s' ochtends en dit alleen maar omdat ik niet helemaal afhankelijk wil zijn van mijn man. Voor de rest ben ik thuis en dat bevalt me heel erg prima. Ik zou eigenlijk na de bevalling wel voor de klas gaan staan, maar ik kon het gevoelsmatig gewoon niet. Heb ik 9 maanden mijn ukkie gedragen en moet ik weer gaan werken.
Ik mis het ook niet moet ik zeggen, maar ik ga over een paar jaar wel weer terug het onderwijs in.
Thuis zijn vind ik heerlijk, je kan doen wanneer je wat wilt doen en kan dat niet dan is er morgen weer een dag. Ik dacht dat ik misschien iets huishoudelijker zou worden maar ik ben eerder minder dan meer poetseriger! hahahaha.
Natuurlijk zijn er van die dagen waarop je denkt..is dit het nou? Maar dat had ik op mijn werk ook. Meestal pak ik dan de wagen en gaan we lekker wandelen of ergens op visite en alles is weer goed!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan