Thuiswerk?

Hoi hoi,

@ Roos, super bedankt voor de uitleg. Ik had er al wel vaker van gehoord, wist alleen niet het fijne ervan. Dit gaan we zeker uitzoeken haha!
De kinderbijslag van Myrthe besteedden we echt aan haar. Dat geld gebruiken we echt om kleding te kopen of nieuwe meubels, speelgoed etc. voor haar en haar kamertje.
Meestal houden we er iets aan over en dat gaat wel op haar spaarrekening. Verder spaart mijn vader en mijn schoonmoeder voor haar, dus dat komt goed hihi.

@ ML ik weet dat je max €500 mag bijverdienen zonder dit te hoeven doorgeven aan de belastingdienst.
Vandaar dat ik aan thuiswerk zit te denken. Heb al even gegoogeld, en er is wel het een en ander te vinden. Zelfs een hele vacaturebank voor thuiswerk, waarbij je geen producten hoeft in te pakken hihi.
En ook geen callcenter, heb ik ooit gedaan, verschrikkelijk!! (@ Patricia, bedankt voor die tip, maar is niet wat ik zoek hihi)
Wij gaan deze week eens flink puzzelen met geld en belastingdienst en wie weet kan ik snel mijn baan opzeggen.... Laten we het hopen!

Liefs Irene

hee reneke

ook ik zit aan thuiswerk te denken maar zit momenteel nog in de zw ivm bekkeninstabilliteit

heb me wel al laten inschrijven bij een gastouderbureau om op andere kindjes te passen maar thuiswerk trekt mij ook ( als ik weet hoe ik dat met 2 apen moet combineren )
ik persoonlijk vind marktonderzoek doen via een callcentre erg leuk ( geen verkoop dat is vreselijk) ikzelf zie inpakken enz niet echt zitten

lees met veel intresse mee in dit topic

succes met je zoektocht en laat je wat weten?

groetjes maurilla & de meisjes

Zo, wat een vragen!
Ik ga effies eten en kindjes in bed leggen, sleep dan manlief naast me op de bank, laptop op schoot en zal ik 't allemaal beantwoorden.
Tot zo!
Gr.Roos.

je bent toppie!!! k lees het straks wel :D

k heb nog meer vragen voor je, maar das een heel ander onderwerp hahaha

liefs, do

@ Maurilla,

Nee ik ben ook niet van het inpakken. Heb nou paar vacatures gezien waarin je mails moet beantwoorden. En ieder mail die je beantwoord, krijg je geld voor. Ben er nog niet helemaal uit hoe of wat, maar dat zoek ik uit.
Ook een paar gezien, waarbij je artikel moet schrijven over een onderwerp, of reclame via internet moet lezen. Of producten moet uitproberen of enquetes moet invullen voor een kleinigheidje.
Ik ben er nog niet helemaal over uit, welke betrouwbaar zijn, maar dat is zeker het uitproberen waard!

@ Roos, mijn vriend snapt veel van de belasting, maar daar had hij nog nooit van gehoord!
Ik lees ook zeker al je antwoorden straks.

Liefs Irene

@Reneke, het heet Heffingskorting, je hebt er gewoon recht op.Je kan ook gewoon de belastingdienst bellen, vaak word het wat duidelijker als je het iemand hoort zeggen.Heb dat ook gedaan, liet het de beste man 3 keer uitleggen, en vandaar dat ik er nu alles van begrijp.(Maar ben natuurlijk wel wat jaartjes verder....kostte me even hi hi!)
Succes!
Groetjes Roos.

Wat raar...als ik tijdens het tikken van mijn berichtje terug klik naar jullie vragen op de eerste pagina is mijn tekst weer weg....enfin, ik maak voor elk antwoord weer even een nieuw berichtje aan...

P.S, Voor iedereen geldt dit:
(Net vers door mijn allerliefste man va internet gehaald, hij haald zelf al zijn eventuele antwoorden ook van deze site)

www.allesoverheffingskortingen.nl

En verders nog deze tip:
Je kan altijd je belastingaangidte invullen (wij moeten dat sowieso elk jaar omdat mijn man een auto van de zaak heeft) en dan kom je vanzelf op het spoor van allerlei kortingen waar je recht op zou kunnen hebben, zo kwamen wij erachter.
Je vult die dus in, aan het einde zie je haarfijn waar je recht op hebt, oftewel waar je recht op hebt.Kost echt wel een paar avondjes tijd, maar je hebt er dan echt wel wat voor terug.
Nu nog wat vraagjes van jullie beantwoorden...
Gr.Roos.

@Patricia, Op de site www.allesoverheffingskortingen.nl moet je echt even gaan kijken, wajong uitkering zegt mij nog niet zoveel, maar kijk even op deze site.Je kan ook dit woord intikken op de site van de belastingdienst (www.belastingdienst.nl) in de zoekmachine en kijken of er info over word gegeven.
Ik kijk zo zelf wel even op de site met de naam van jouw uitkering....
Gr.Roos.

Terug
Bovenaan