thuiszorg is niet langs geweest maar heeft vandaag gebeld voor een intakegesprek!?

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,
vandaag kreeg ik een telefoontje van de thuiszorg.
ze vroegen of ik vandaag tijd had voor een gesprek.
ik zei: komen jullie vandaag dan?
nee zei ze bij de tweede gaat het altijd telefonisch.
dat was dus het eerste dat ik weet.
maakt mij in principe niet uit maar ik had verwacht dat ze langskwamen.
dus dat heb ik ook weer gehad.
gr lisette

Ik heb net een brief gehad dat ze volgende week langskomen voor een intakegesprek. Ik verwacht mijn eerste. Mazzel dat ik volgende week vrij heb om met mijn man de kinderkamer te doen, anders had ik het moeten verzetten.

Raar dat het zo anders is als je je tweede verwacht.

Esther

Hoi hoi

Ik ben in verwachting van de 2e en bij mijn komen ze weer wel langs. Ze komen in de
herftsvakentie. Hopelijk kunnen we ons verstaanbaar maken want dan zitten we midden
in de verbouwing. Bij mijn eerste kwamen ze veel later langs. Toen was ik al met
zwangerschapsverlof, dus ik was verrast dat ze al zo snel langskwamen. Een ding is
zeker als ze langs komt is de babykamer nog niet klaar. Maar goed we hebben nog
ff de tijd

Veel liefs Cindy

Heb nog niks gehoord van de kraamzorg.
Bij mij in de brief stond dat als je een tweede verwacht ze dan met je afspreken wat je het liefste wilt.
Bij ons is het de eerste en ze nemen dan in de 7e maand contact met je op als het goed is......
Ben benieuwd......
Groetjes

Hoi,

ik heb 2 weken terug een telefonisch intake gesprek gehad. Alleen bij de eerste heb ik bezoek aan huis gehad.   Ook hadden we toen nog niet alles klaar voor de baby. Dat maakt niet uit.
Alle andere keren was het allemaal telefonisch....
Succes!

Liefs Hilma

hallo,

ik kreeg vandaag een brief van de kraamzorg dat ik een telefonische intake krijg,
nou is dit ons eerste kindje dus zou niet weten of alles goed voor elkaar is...

gr damam

heej,

Mij hebben ze gebeld voor het maken van een afspraak voor een intake gesprek, vorige week zijn ze al geweest. Wij hadden nog niet alles op orde, omdat we net klaar zijn met verbouwen (nog geen trapleuningen, kinderkamer nog niet klaar), maar ze vond het allemaal prima. Ze heeft mijn bed opgemeten om te kijken welke maat klossen ik nodig had en verder werd de arbo-lijst doorgenomen en gegevens.
Nu komen ze ook niet meer langs, ze gaan er vanuit dat alles in orde is als de kraamzorg komt.
Zij heeft contact opgenomen met de wijkverpleegkundige die in het consultatiebureau zit, waar ik iedere keer naartoe moet (iedere keer zelfde persoon). Zij komt ook eenmalig aan huis voor kennismaking, maar wanneer is me even ontschoten....

Groetjes

hoi hoi

wij zitten bij thuiszorg west brabant   dit is ons 2de kindje en ze komen dus niet meer thuis     ik krijg dus telefonisch

ik was aan het eten samen met me zoontje en had geen tijd omdat allemaal tefelonisch te doen en dat heb ik ook gezegt   ik heb gezegt dat ze het beste tussen 12 en 2 kan bellen aangezien ik dan de tijd heb om een half uur aan de tel te zitten

ook ga ik vragen wat de bedoeling is dat de kraamzorg doet als ze dr is       ik heb nog een kindje rondlopen       ze zeggen wel voor moeder en kind
maar het kan toch net de bedoeling zijn dat mijn kind geen eten of schone luier krijgt omdat ze er echt voor moeder en kindje is.

de vorige kraamverzorgster waste alleen en mijn spullen en die van de baby die van me man niet. ik heb er niet veel van mee gekregen maar vond het wel heel erg
ook.
sochtens deed ze stofzuigen de badkamer en toilet
dan wedt ik onder handen genomen en de baby
middags at ze met ons mee   en op het einde van de dag ging ze 1 uur a anderhalf uur
het kraamboek invullen   als ik er nu zo over terug denk   vind ik het eingelijk wel belachelijk dat het zo is gegaan

daarom wil ik ook wel eens weten wat nu werkelijk de bedoeling is   dat ze op een dag doet aangezien ik maar 40 uur kraamzorg krijg vanwege flesvoeding
ook vind ik het handiger als ze pas om 12 uur komt tot 17 uur   in plaats van 9 uur tm 1400

groetjes soraya

Terug
Bovenaan