Thye is geboren

Goh Hanneke, wat bijzonder dat ie voor de bevalling zo vredig is overleden in je buik. Alsof ie wist dat z'n tijd gekomen was....
Nogmaals: je verhaal is echt hartbrekend want je verteld het zo mooi.

Heel veel sterkte en kracht.

Liefs,

Tessie (mv Juli en Finn die nu een extra dikke knuffel van hun mama krijgen)

Het lijkt me een geruststelling bij de gedachte dat Thije* 'zelf' de beslissing heeft genomen. Het blijft moeilijk, maar ik vind dat jullie je erg krachtig door deze moeilijke periode heen worstelen. Petje af hoor!
Voor de komende periode wens ik jullie net zoveel kracht en liefde. En dat Thije* een mooie plek in het gezin mag hebben!

Liefs Jeske

Hoi Hanneke,

Ik had al op het oude forum op je topic gereageerd, maar ik wil jullie toch nog een keer sterkte wensen met dit grote verlies. Wat een geruststelling dat hij zo vredig ter wereld is gekomen.

Liefs, Marieke

Hallo Hanneke,

wat ontzettend flink van je, dat je je eigen wensen opzij zet voor het belang van je kindje. Ik geloof oprecht dat doordat jij je kindje los kon laten het geen pijn heeft hoeven lijden. Petje af, verstandelijk snap ik het volkomen, maar mijn hart zou verschrikkelijk breken net als bij jou.

Ik wens jullie heel veel sterkte met de verwerking hiervan, neem er de tijd voor

liefs

Esther

Terug
Bovenaan