thyes vlindersite

Hoi meiden,

Ik heb een site gemaakt over Thye. Hier kan ik alles van me af schrijven, maar nog fijner is het zijn naam te zien staan, net alsof hij ook nog in deze wereld is en niet wordt vergeten.
Voel je niet verplicht, maar je mag komen kijken:
www.babythye.vlindersite.nl

Groetjes Hanneke

lieve lieve Hanneke,

wat een prachtig mannetje is Thye*. De tranen stonden in mijn ogen bij het lezen en bekijken van je site. Meisje, wat is het toch moeilijk voor jullie, ik kan me geen voorstelling maken van waar jullie doorheen zijn gegaan en gaan. Vooral het stukje over de begrafenis, ik kreerg er kippenvel van, wat een onmacht....

Een dikke knuffel,
Jenneke

Lieve Hanneke,
Wat een prachtige site hebben jullie gemaakt !
Met tranen in mijn ogen heb ik alles gelezen en de foto's van jullie mannetje bekeken en met recht een prachtig kereltje !

We zullen hem in ieder geval niet vergeten, het verhaal heeft zoveel indruk op ons gemaakt..

Hoe gaat het nu met jou ?

Groetjes

Lieve schat

Zit gewoon te huilen, hoe moeilijk moet jij het toch hebben. Kan mijn voorstellen dat je zijn naam geschreven wilt zien. Hij is er toch echt bij jullie.
Geschreven in de sterren...

heel veel liefs
Pascal

Lieve Hanneke...

Ik heb vanmiddag voor het eten al even gespiekt en tranen laten lopen... En nu weer eigenlijk...
En lieverd, ook al is Thye niet op deze wereld, hij zit in zoveel harten van iedereen, dat er geen kans is dat hij word vergeten!!

Dikke knuffel, Marieke

Lieve Hanneke

Wat mooi en dapper en fijn dat je het allemaal hebt opgeschreven en hebt laten zien..... Met tranen op m'n wangen en een knoop in m'n maag heb ik gedeeld in je verdriet en wanhoop.

Je schrijft het zo krachtig op, je bent zó verbonden met hem en met jou je hele gezin. De mensen die ertoe doen voor jou zullen hem nooit vergeten! En ik weet zeker dat er ook hier een heleboel mama's zijn die jou verhaal en daarmee jou mannetje nooit meer vergeten.

Dikke knuffel
Susan

lieve Hanneke,

Wat is Thye een mooi jongentje!! En ook al is hij niet meer op deze wereld, hij zal wel altijd bij jullie zijn en nooit worden vergeten.

Heel veel knuffels voor jullie
Marielle

Terug
Bovenaan